Novemberbebisar 2015
V. 20+0 idag. Känns som om första halvan av graviditeten bara har flygit förbi :O
Svårt att fatta att jag redan är halvvägs.
V. 20+0 idag. Känns som om första halvan av graviditeten bara har flygit förbi :O
Svårt att fatta att jag redan är halvvägs.
Ett litet tips :)
Lekmer.se har jätterea just nu på på en mängd saker.
Håller på tom augusti :)
Jag ha gått upp ca 7-8 kg sen jag blev gravid och har lite ångest :(
Har iof varit gravt överviktig innan men lyckats gå ner ca 70 kg på 1,5 år så all viktökning just nu är jobbig även om det är förknippat med min graviditet.
Vad härligt att höra att det gick så bra Sindyrella :)
Hoppas det ser lika fint ut för mig på torsdag.
Med sonen köpte vi kanske 5 bodys, 5 byxor, lite strumpor, några mössor och vinterkläder i strl 50 sen kompletterade vi efterhand.
Visste ju inte hur stor, eller liten, han skulle vara när han kom ut.
Snart dags för bm. Vet inte varför jag är så nervös när det bara är ett vanligt besök. Hoppas allt ser bra ut och att jag får mitt moerskapsintyg idag så att jag kan börja processen med att ansöka om fp
Ååhhhh, blev ingen bm idag :(
Mannen hade sett fel på tiden så kom ett antal timmar för sent *suck*
Fick en ny tid nästa fredag men hur ska jag kunna vänta så länge? :O
Vill ju ha moderskapsintyg, boka föräldrakurs och profylax, få tid för tul och glukosbelastning samt prata om att jag fortfarande kräks :/
Stackars bm kommer att bli överröst av frågor och orolig mammanojja
Vi har säkert minst 10 förslag var gällande både pojk-och flicknamn. De flesta gamla svenska namn.
Kanske dags att försöka korta ner listorna lite nu för annars lär väl bebisen hinna fylla 1 innan sen fått ett namn :O
Kanske skulle köra på sonens smeknamn på bebisen nämligen Atchoo :P
Hade varit kul att veta lite mer om er här i tråden tex var ni bor och hur gamla ni är :)
Vad sägs om att göra en uppdaterad bf-lista?
Jag kan börja så får ni gärna fylla på efterhand om ni vill :)
Anna Hbg- 35 år, bor i Åstorp, bf 13/11, 2:a barnet (har en son född i februari -13)