Novemberbebisar 2015
kromosoM ska det naturligtvis vara :)
Ps: Min klänning passade fortfarande :P
kromosoM ska det naturligtvis vara :)
Ps: Min klänning passade fortfarande :P
Hej alla gravida och grattis!
Det är så att i februari gick coop ut i sin tidning att alla som sparar artikeln och föder sitt barn den 14:e november ska få ett års gratis blöjor från pampers, jag tog då 4 tidningar och klippte ut artikeln i tanke i att: fan va taskigt att ett visst datum ska ge gratis årsförbrukning och då pampers säkert tänker "ja hur många sparar artikeln.." Är det någon som föder sitt barn den 14:e november så inboxa mig så skickar jag er den utklippta artikeln, man måste även skicka med ett intyg på att bebisen fötts den 14:e inom 3veckor. Kram och lycka till er alla!
Hittade kupongen på nätet också så skickar med en länk om någon är intresserad :)
www.coop.se/PageFiles/427585/Kupong%20Coop%20Pampersblojor.pdf
Usch, jag har blött en del sen igår. Hoppas verkligen inte att det är ett nytt ma/mf :(
Allt okej med dig Anna?
Hoppas, hoppas!
Hehe ... Mmm knasigt värre ;)
Hon hade ju redan vetskap om de eftersom jag var inbokad på ett inskrivningssamtal.
En rejäl kram när hon hämtade mig i väntrummet och ett lätt roat smile :))
hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????
tusen tack fina du...hoppas hoppas att ngn liten filur hoppar in
Jag är också sjukskriven pga illamående :/
Äter Lergigan och det hjälper skapligt.
Mår lite mindre illa och kräker "bara" 2-3 ggr per dygn nu istället för upp mot 10 ggr som innan.
Hoppas det ger med sig snart!
Åååh gud så sugen jag är på purjolök!! Som jag också har varit i några dagar. Speciellt mos med purjolök i, försökt att hålla emot begäret men börjar känna att jag behöver köpa snart - innan någon dör!
Lika så smörgåstårta.
Vad för sug har ni?