• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Miiia84

Här buffas det dagligen och sprattel har jag känt sedan vecka 15. Nu är det vecka 19 och jag väntar på RUL som ju blev framflyttat en vecka, annars hade det varit på måndag...
    Ingen idé att lägga ut någon magbild för min del eftersom jag har cystan som buktar ut, det blir liksom falsk mage så att säga. Hade jag inte haft den hade det nog knappt synts nåt ännu.

• Miiia84

Idag har jag shoppat de första bebiskläderna, känns lite märkligt! Ska inte shoppa något mer förrän när jag vet könet tänkte jag, köpte neutrala ljusa kläder nu.

• Maja 1

Hej idag fick vi reda på att jag väntar en liten pojke. så min gissning var fel. Trodde helt klart flicka. Men mannen är nöjd som hade rätt. Så 1 flicka och 5 pojkar har vi lyckats med. Jätteroligt oavsett. Jag är jätte lycklig.

• bebba83
    Maja 1 skrev 2015-06-15 16:55:20 följande:

Hej idag fick vi reda på att jag väntar en liten pojke. så min gissning var fel. Trodde helt klart flicka. Men mannen är nöjd som hade rätt. Så 1 flicka och 5 pojkar har vi lyckats med. Jätteroligt oavsett. Jag är jätte lycklig.

Fick ni positivt svar på provet?
  • gummsanmadde

Hej alla! Hur långt har ni nu kommit? Jag är i vecka 20 (19+4) idag.. snart halvvägs :) ska till ullared nästa vecka å handla lite små saker till bebben.. :)

kramar på er alla

Svar på tråden Novemberbebisar 2015