• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Sandra1992
    Sindyrella1983 skrev 2015-06-25 19:06:52 följande:

Jag har också en del sammandragningar från och till.

Köpte barnvagn idag smile1.gif läskigt men roligt!

Va kul :) va blev det för nån?:)
  • Sindyrella1983
    Sandra1992 skrev 2015-06-25 19:33:57 följande:

Va kul :) va blev det för nån?:)

En Teutonia Fun förra årets modell. men det gör inget
  • Maja 1
    sofiashem skrev 2015-06-25 17:37:39 följande:

Min magkänsla var rätt, det är en liten lillebror i magen :) Storebror och storasyster är mycket glada då dom har hävdat detta hela tiden :)

Oh grattis till lillebror. Vilken datum är du beräknad till?
  • emeliemarietherese

Då har vi varit på RUL idag. Fick se vår lilla bebis snurra runt och böka. Det gick också att se att det är en liten lillasyster vi väntar <3 så vi kommer ha en pojke och två flickor :) nu längtar man till november!!!!
  • Hejhejhejilc
    emeliemarietherese skrev 2015-06-26 19:37:22 följande:

phpabEg6M30645.jpg

Då har vi varit på RUL idag. Fick se vår lilla bebis snurra runt och böka. Det gick också att se att det är en liten lillasyster vi väntar <3 så vi kommer ha en pojke och två flickor :) nu längtar man till november!!!!

Vilken fin bild :) Vi ska också få en tjej, men lite orolig nu om de "sett fel" Men hur såg man på er att det var en flicka? :)
  • Lillytroll
    Hejhejhejilc skrev 2015-06-26 22:41:13 följande:

Vilken fin bild :) Vi ska också få en tjej, men lite orolig nu om de "sett fel" Men hur såg man på er att det var en flicka? :)

Vi väntar också en flicka. Vi såg könet ovanifrån, och det var väldigt tydligt tom för mej att det var en flicka. Sambon var inte lika övertygad först (vi har vart övertygade om att det var en pojke, och han förstod inte riktigt vad vi tittade på. :-P).

Men iallafall, bebisen låg ju exemplariskt för att se. Och man såg ett tydligt nästan lysande "W" och hon sa att hon verkligen tyckte det såg ut som blygdläppar och jag kunde inte annat än att hålla med. Nu lär det ju vara lite trixigare om bebisen inte ligger lika bra, och man bara kan leta efter avsaknaden av en pung. Såg ni tydligt på rul?
  • Anna Hbg

V. 20+0 idag. Känns som om första halvan av graviditeten bara har flygit förbi :O

Svårt att fatta att jag redan är halvvägs.

• Nilla6

Va på rul igår, allt var perfekt och Philip ska få en lillebror;) han bresa på benen som sin storebror och det gick inte att ta miste på att det var en pojke hehe.

• jvd89

Åhh blir så avundsjuk när jag ser alla som vart på rul och fått se bebisen:) men snart är de vår tur, på tisdag ska vi dit. Ska bli väldigt spännande att se:)

• Maja 1
    jvd89 skrev 2015-06-28 11:37:59 följande:

Åhh blir så avundsjuk när jag ser alla som vart på rul och fått se bebisen:) men snart är de vår tur, på tisdag ska vi dit. Ska bli väldigt spännande att se:)

På onsdag ska jag dit. Men vet redan att vi väntar en liten pojke. Då vi gjort fostervatten prov. Men spännande ändå att de den lille ordentligt.
Svar på tråden Novemberbebisar 2015