• Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • CissiJissi

En människa som fullkomligt hatar en bebis skulle ju lika gärna kunna vara vittna till att en bebis våldtas eller torteras utan att bry sig, såna människor finns, men jag väljer att vägra tro att det är såna som i den här tråden skriver att de "HATAR BEBISAR". Vad är förresten den här tråden till för egentligen?

Och ni som säger att ni verkligen hatar bebisar; om ni öppnade dörren och det utanför låg en hjälplös bebis någon lämnat, skulle ni (om ingen såg er och ni visste att ni aldrig skulle stå till svars för detta) bara sparka bort den och gå iväg?

Mitt inlägg är ju helt onödigt iofs, svaret är antingen "meh nej blablabla" eller "ja faktiskt" och i så fall ångrar jag att jag ställde frågan. Varför tog jag mig tiden. Blä.

• Sug min salta
    Anonym (Än är inte sista idioten född) skrev 2015-03-16 00:01:00 följande:

Tänk om din mamma hade resonerat som du gör..

För du har också varit en liten hjälplös bebis med blöja..

Idiot.

Hon var väl full och knullade med random snubbe på stan. Jävla idiot.
  • Johan75
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 08:23:37 följande:

Jag hatar barn (.....)

Tycker du fokuserar på det negativa för mycket. Du verkar ju älska utropstecken. Låt dig uppfyllas av positiva känslor kring det istället. 
    Behold, i come as a thief.
  • Sug min salta
    Drottningen70 skrev 2015-03-16 13:30:42 följande:

Friskt hörru...

Fler grupper av dina medmänniskor som du hatar?

Ja. Muslimer.
  • Duckan

Det är ju valfritt det här med att skaffa barn ts, men du får väl lov att vara glad att dina föräldrar inte resonerade som du.

• simmisan

barn är barn ett tag

de växer upp

vissa stannar i utvecklingen dock som du verkar ha gjort lilla vän

• Anonym (Haha)
    Johan75 skrev 2015-03-16 13:45:04 följande:
    Tycker du fokuserar på det negativa för mycket. Du verkar ju älska utropstecken. Låt dig uppfyllas av positiva känslor kring det istället. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (GTgg)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 11:50:43 följande:
    Nej! verkligen inte! 10-12 åringar går att kommunicera med. Finns inget värre i världen än skrikande jävla bebisar!!
    Nä tänk dig en äcklig wt-12 årig pojke. Det finns nog inga värre skapelser. 
  • Anonym (GTgg)
    Anonym (GTgg) skrev 2015-03-16 14:17:03 följande:
    Nä tänk dig en äcklig wt-12 årig pojke. Det finns nog inga värre skapelser. 
    Alltså en typisk tjockisunge. 
  • Anonym (GTgg)
    Anonym (GTgg) skrev 2015-03-16 14:17:39 följande:
    Alltså en typisk tjockisunge. 
    Hen har dessutom ett lämpligt Y-namn och tre olika diagnoser. (typ Billy) 
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!