HATAR barn!!!!!!!!!!
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
En människa som fullkomligt hatar en bebis skulle ju lika gärna kunna vara vittna till att en bebis våldtas eller torteras utan att bry sig, såna människor finns, men jag väljer att vägra tro att det är såna som i den här tråden skriver att de "HATAR BEBISAR". Vad är förresten den här tråden till för egentligen?
Och ni som säger att ni verkligen hatar bebisar; om ni öppnade dörren och det utanför låg en hjälplös bebis någon lämnat, skulle ni (om ingen såg er och ni visste att ni aldrig skulle stå till svars för detta) bara sparka bort den och gå iväg?
Mitt inlägg är ju helt onödigt iofs, svaret är antingen "meh nej blablabla" eller "ja faktiskt" och i så fall ångrar jag att jag ställde frågan. Varför tog jag mig tiden. Blä.
Tänk om din mamma hade resonerat som du gör..
För du har också varit en liten hjälplös bebis med blöja..
Idiot.
Jag hatar barn (.....)
Friskt hörru...
Fler grupper av dina medmänniskor som du hatar?
Det är ju valfritt det här med att skaffa barn ts, men du får väl lov att vara glad att dina föräldrar inte resonerade som du.
barn är barn ett tag
de växer upp
vissa stannar i utvecklingen dock som du verkar ha gjort lilla vän