• Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • Tribute
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 23:39:51 följande:

hur kommer det sig att du har fått barn nu när du inte kan få barn?

Du kan säkert lista ut att läkaren som gav mig det beskedet hade fel. På den tiden så var det inte en diagnos som många inom sjukvården hade koll på eller ens hade hört talas om. Jag har inte fått barn än, jag är gravid, men sena missfall eller tidig förlossning är vanligt så det är inte säkert förrän det är här.

Jag finner det i alla fall inte provocerande att vissa hatar/ogillar barn. Det är en rättighet att få göra det så länge man inte gör dem illa och alla bestämmer själva om man vill skaffa egna.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (GTgg) skrev 2015-03-16 00:32:23 följande:
    Då är 10-12 åringar värre. 
    Nej! verkligen inte! 10-12 åringar går att kommunicera med. Finns inget värre i världen än skrikande jävla bebisar!!
  • Anonym (anonym)
    NKmamma skrev 2015-03-16 01:47:23 följande:

Bebisar äter, sover, skiter och spyr vilket även vi vuxna gör. Var i ligger skillnaden? Hur dom blir sen förstår nog tom ni barnhatare att det handlar om hur föräldrarna uppfostrar barnen. Barn har inte bett om att födas så lägg energin och avskyn på oss föräldrar istället .

Jag hatar inte barn pga hur dom blir utan pga hur dom är som bebisar! Hatar bebis skrik!!! har inget emot äldre barn över 6 år , Men just bebisar HATAR jag!!!!!!!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Liv) skrev 2015-03-16 01:53:46 följande:
    Ändå sitter du ett forum som i huvudsak är ett föräldraforum? Intressant
    ja? det är ju här man diskuterar de små kräken???
  • LauraPalmer

Jag är en person som har otroligt svårt för barn. Dom är gränslösa och saknar impulskontroll så jag undviker dom så gott det går. Bebisar kan jag stå ut med om dom är tysta men upp till 12 någonting så vill jag gärna slippa.

Men hat är ett så starkt ord.

• Anonym (anonym)
    Tribute skrev 2015-03-16 08:18:04 följande:
    Du kan säkert lista ut att läkaren som gav mig det beskedet hade fel. På den tiden så var det inte en diagnos som många inom sjukvården hade koll på eller ens hade hört talas om. Jag har inte fått barn än, jag är gravid, men sena missfall eller tidig förlossning är vanligt så det är inte säkert förrän det är här.

Jag finner det i alla fall inte provocerande att vissa hatar/ogillar barn. Det är en rättighet att få göra det så länge man inte gör dem illa och alla bestämmer själva om man vill skaffa egna.
    och vad har du för diagnos eftersom läkarna inte trodde att du skulle kunna få barn??
  • Anonym (anonym)
    LauraPalmer skrev 2015-03-16 12:00:56 följande:

Jag är en person som har otroligt svårt för barn. Dom är gränslösa och saknar impulskontroll så jag undviker dom så gott det går. Bebisar kan jag stå ut med om dom är tysta men upp till 12 någonting så vill jag gärna slippa.

Men hat är ett så starkt ord.

exakt, hat är ett stark ord. Och jag använder det ordet just för att jag starkt HATAR barn . Det finns ingenting i världen som jag hatar så mycket som barn!!!!
  • Tribute
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 12:01:37 följande:

och vad har du för diagnos eftersom läkarna inte trodde att du skulle kunna få barn??

Känns som att det här går ganska off topic, det hör ju inte egentligen till diskussionen om att hata barn. Jag har Uterus Didelphys, dubbla livmödrar. Barnmorskan som upptäckte det samt första läkaren jag var hos förklarade att det inte var troligt att jag någonsin skulle få barn eftersom det generellt är svårare att bli gravid då man har UD och är skapt som jag och att det troligen skulle sluta i sent missfall om jag ändå blev gravid.

Denna syn har ändrats på de 10 åren som gått sedan dess tydligen, vet jag först nu, för nu vet man mer om tillståndet och det finns goda chanser trots att det är stor risk att det föds för tidigt.

Varför är min diagnos så viktig att få reda på? Det är precis som jag skrev, på den tiden som jag ogillade barn och kände att jag aldrig ville ha egna fick jag reda på att jag troligen inte skulle få valet och det gjorde att jag omvärderade det och upptäckte att jag personligen faktiskt var ledsen över att inte kunna välja i framtiden.
  • Drottningen70

Friskt hörru...

Fler grupper av dina medmänniskor som du hatar?

• Anonym (so what)
    Anonym (Än är inte sista idioten född) skrev 2015-03-16 00:01:00 följande:

Tänk om din mamma hade resonerat som du gör..

För du har också varit en liten hjälplös bebis med blöja..

Idiot.

Måste man älska bebisar bara för att man själv varit en? Om hens mamma resonerat likadant hade ts inte tänkt något alls och således inte heller varit ledsen över det. 

Alla gillar inte bebisar eller större barn. Det är inget konstigt med det. 
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!