HATAR barn!!!!!!!!!!
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
hur kommer det sig att du har fått barn nu när du inte kan få barn?
Bebisar äter, sover, skiter och spyr vilket även vi vuxna gör. Var i ligger skillnaden? Hur dom blir sen förstår nog tom ni barnhatare att det handlar om hur föräldrarna uppfostrar barnen. Barn har inte bett om att födas så lägg energin och avskyn på oss föräldrar istället .
Jag är en person som har otroligt svårt för barn. Dom är gränslösa och saknar impulskontroll så jag undviker dom så gott det går. Bebisar kan jag stå ut med om dom är tysta men upp till 12 någonting så vill jag gärna slippa.
Men hat är ett så starkt ord.
Jag är en person som har otroligt svårt för barn. Dom är gränslösa och saknar impulskontroll så jag undviker dom så gott det går. Bebisar kan jag stå ut med om dom är tysta men upp till 12 någonting så vill jag gärna slippa.
Men hat är ett så starkt ord.
och vad har du för diagnos eftersom läkarna inte trodde att du skulle kunna få barn??
Friskt hörru...
Fler grupper av dina medmänniskor som du hatar?
Tänk om din mamma hade resonerat som du gör..
För du har också varit en liten hjälplös bebis med blöja..
Idiot.