HATAR barn!!!!!!!!!!
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?
Jag är en misantrop, så ja jag kan hålla med dig om det mesta du skrev. Tänkte på alla dessa övergivna barn på barnhem runt om i världen som ingen ser. Att skaffa egna barn är ett hån mot alla dem. Tycker jag iaf.
Men ts vad du tar i. Du är ju som ilsket barn som skriker och stampar i golvet. Ute är det vår, det är väl härligt!
Men ts vad du tar i. Du är ju som ilsket barn som skriker och stampar i golvet. Ute är det vår, det är väl härligt!
det är ju ni som blir ilskna över mina åsikter för att andra inte tycker som ni!
det är ju ni som blir ilskna över mina åsikter för att andra inte tycker som ni!
En människa som fullkomligt hatar en bebis skulle ju lika gärna kunna vara vittna till att en bebis våldtas eller torteras utan att bry sig, såna människor finns, men jag väljer att vägra tro att det är såna som i den här tråden skriver att de "HATAR BEBISAR". Vad är förresten den här tråden till för egentligen?
Och ni som säger att ni verkligen hatar bebisar; om ni öppnade dörren och det utanför låg en hjälplös bebis någon lämnat, skulle ni (om ingen såg er och ni visste att ni aldrig skulle stå till svars för detta) bara sparka bort den och gå iväg?
Mitt inlägg är ju helt onödigt iofs, svaret är antingen "meh nej blablabla" eller "ja faktiskt" och i så fall ångrar jag att jag ställde frågan. Varför tog jag mig tiden. Blä.