• Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • Anonym (hehe)
    Anonym (GTgg) skrev 2015-03-16 14:25:11 följande:
    Hen har dessutom ett lämpligt Y-namn och tre olika diagnoser. (typ Billy) 
    Han heter ju Cevin och har en monsterkeps såklart. hahaha
  • Anonym (mari)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 08:23:37 följande:

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

Du får väl försöka undvika att ha med barn att göra! Är du tvångsplacerad av AF på en förskola? Är du 14 år och har fått ett småsyskon? Är du självplågare? Om inte så är det hur enkelt som helst att undvika småbarn! 
  • Anonym (jojo)
    Anonym (Misantrop) skrev 2015-03-15 08:38:34 följande:

Jag är en misantrop, så ja jag kan hålla med dig om det mesta du skrev. Tänkte på alla dessa övergivna barn på barnhem runt om i världen som ingen ser. Att skaffa egna barn är ett hån mot alla dem. Tycker jag iaf.

Hur många barnhemsbarn har du räddat då runt om i världen, jag menar så du inte blir ett hån mot dem?
  • Anonym (Slut i rutan)

Men ts vad du tar i. Du är ju som ilsket barn som skriker och stampar i golvet. Ute är det vår, det är väl härligt!

• Anonym (anonym)
    Anonym (Slut i rutan) skrev 2015-03-16 19:22:29 följande:

Men ts vad du tar i. Du är ju som ilsket barn som skriker och stampar i golvet. Ute är det vår, det är väl härligt!

haha vadå ilsken? jag skriver mina åsikter , vad har det med att va ilsken att göra?
  • Anonym (anonym)

det är ju ni som blir ilskna över mina åsikter för att andra inte tycker som ni!

• Anonym (Slut i rutan)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 19:30:42 följande:

det är ju ni som blir ilskna över mina åsikter för att andra inte tycker som ni!

Du vet inte vad jag har för åsikter för jag skrev inget om dem. Om du vill att jag ska vara ilsken så kan jag väl vara det om du blir glad och nöjd. Åh,  jag är så arg, så arg, så arg!!! Bra så?
  • Anonym (Warsovski)
    Helt riktigt! Jorden är så pass överbefolkad, så att det inte finns någon plats kvar. Det kanske är därför det uppkommer en massa sjukdomar, t.e.x. Ebola(?), för att jorden ''försvarar'' sig mot visus, dvs. (oss)

Jag läste det någonstans på nätet, och jag tycker att konspirationsteorier är dock intressanta.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 19:50:48 följande:
    Helt riktigt! Jorden är så pass överbefolkad, så att det inte finns någon plats kvar. Det kanske är därför det uppkommer en massa sjukdomar, t.e.x. Ebola(?), för att jorden ''försvarar'' sig mot visus, dvs. (oss). 

Jag läste det någonstans på nätet, och jag tycker att konspirationsteorier är dock intressanta.
    såklart det är därför. Och det är därför många dör
  • Anonym (Warsovski)
    CissiJissi skrev 2015-03-16 13:40:08 följande:

En människa som fullkomligt hatar en bebis skulle ju lika gärna kunna vara vittna till att en bebis våldtas eller torteras utan att bry sig, såna människor finns, men jag väljer att vägra tro att det är såna som i den här tråden skriver att de "HATAR BEBISAR". Vad är förresten den här tråden till för egentligen?

Och ni som säger att ni verkligen hatar bebisar; om ni öppnade dörren och det utanför låg en hjälplös bebis någon lämnat, skulle ni (om ingen såg er och ni visste att ni aldrig skulle stå till svars för detta) bara sparka bort den och gå iväg?

Mitt inlägg är ju helt onödigt iofs, svaret är antingen "meh nej blablabla" eller "ja faktiskt" och i så fall ångrar jag att jag ställde frågan. Varför tog jag mig tiden. Blä.

Där håller jag inte med dig. Att en människa ''hatar'' bebisar, så betyder det inte att hon/han tycker att det är okej att barn blir våldtagna. Nu är det dock Du som gör bort dig inför andra, men det är 'din' ensak. Om hon/han ''hatar'' bebisar så mycket så tror jag inte på fullaste allvar att hon/han skulle skita i om det låg en bebis, t.e.x. utanför dörren, eller något liknande. Jag tror att, vi kallar hon och han för "de", att de skulle lämna bebisen till, eventuellt socialen eller någon annan myndighet.

Kan du konkretisera dig lite mer, tack.
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!