• Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • Anonym (instämmer)

Ja du TS, jag kan kanske inte säga att jag "hatar" barn. Men jag finner dom starkt motbjudande, ungefär som en gammal spya eller en kletig hårtuss man dragit upp från ett avlopp. Jag vill inte ha med dom att göra, alls. Jag ogillar människor generellt men tycker att barn är extra jobbiga att vara i närheten av. Högljudda, fula bakteriebomber som inte går att resonera med. Visst, folk får väl tycka om sina snorungar om de vill men jag kommer aldrig hålla med när folk säger "Aaw, är hen inte söt??" för barn är enligt mig riktigt äckliga.

Och till alla som inte tål dessa åsikter: Ja, visst, jag har varit ett barn själv, men det var inte mitt val och jag hade inte haft något emot att inte bli född. Och nej, jag vill inte barn något ont, jag vill bara ha dom så långt bort ifrån mig det bara går. 

Hur som helst, jag ville bara ge TS lite uppbackning. Hen är inte ensam. 

Over and out. 

• Anonym (Warsovski)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 20:03:43 följande:
    såklart det är därför. Och det är därför många dör
    Jag har sagt vad jag tycker angående detta, till mina kamrater, och de håller inte med mig för fem öre.
    Men man tycker ju trotts allt olika. Vi har i alla fall något gemensamt.

Dig skulle jag vilja ta en kopp kaffe med och bara prata om ''våra dramatiska teorier'' och ''jordens undergång'', som skrämmer folk. Lite skämt åsido.
  • Rakad Apa

Jag ogillar barn generellt. Förutom mitt eget då.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (anonym)
    Rakad Apa skrev 2015-03-16 20:15:15 följande:

Jag ogillar barn generellt. Förutom mitt eget då.

det är nog en helt annan sak med sina egna barn. Men andras usch! fattar inte hur folk kan tycka att andras barn är söta för det är dom inte!!!
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 08:23:37 följande:

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

Hej Ts. Jag håller med dej, dock har jag 2 barn... Äldsta pojken kissar ner sig dagligen och det är sjukt jobbigt.
  • Anonym (Singoalla med Ballerina)

TS, jag hatar inte barn. Men generellt så finner jag inget utbyte i dem och gillar dem inte något speciellt heller. De är kladdiga, högljudda, konstig motorik, krävande, tjatiga, gnälliga och skrikiga. Går inte att prata med dem eller resonera med dem. Nåja, det där sista gäller ju många vuxna också.

Visst finns där enstaka barn som man kanske umgås med ( i släkten då) ibland men det räcker så bra så. Skulle aldrig få för mig att skaffa barn fast folk frågar alltid "varför skaffar inte ni barn, ni har ju så bra hand med dem"? Men nej tack.

Och till den dåren som tror att bara för att man inte gillar barn hade man skadat dem eller sett på eller accepterat att de far illa har jag bara en sak att säga. Skaffa hjälp.

• Anonym (..)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 08:23:37 följande:

En dag.. en dag blir det din tur.
  • Anonym (Barnhatarex2)

Hatar också barn dom skriker och förstör ens framtid. Om jag kommer skaffa en man som vill ha barn kommer jag lämna honom direkt alltså det är verkligen det värsta jag vet usch bortskämda jävlar

• Anonym (Warsovski)
    Anonym (Barnhatarex2) skrev 2015-03-16 22:26:30 följande:

Hatar också barn dom skriker och förstör ens framtid. Om jag kommer skaffa en man som vill ha barn kommer jag lämna honom direkt alltså det är verkligen det värsta jag vet usch bortskämda jävlar

Det räcker med att man ser ''i stort sätt'' alla nere på stan, gå omkring med barnvagnar. Enligt mitt tycke så räcker det med ungar.

Undrar om det har blivit någon trend det där med att skaffa barn. Har de flesta människor s.k. "bäst före datum" på sig? Man kan ju dock undra.
  • Anonym (..)

Ordet Hata är dock ett starkt ord som man med försiktighet borde välja använda.

Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!