• Anonym (Längtar)

    Hur ska jag hitta en kk?

    Hej på er!

    Jag är nybliven singel efter 9 år. Min fd. man flyttar ut om några veckor. Han har betett sig som ett ass och jag har inte haft sex med honom sedan jag ska att vi ska skiljas.

    Nu till problemet, jag är så SJUKT kåt hela tiden och bara längtar efter att få träffa nån och ha sex. Jag är strax under 30, ser rätt bra ut och gillar att ha sex ofta och länge. Onani i all ära, men nu behöver jag något mer så att säga.

    HUR gör jag? Vill inte gå på krogen och dra hem någon, tänder inte riktigt på fulla killar och tycker det känns osäkert. Skulle hellre träffa någon och bli kompisar, ha roligt ihop och träffas för att hänga och ha sex. Jag är inte intresserad av ett förhållande.

    Någon erfaren som kan ge mig tips, do´s and dont´s?

    Btw, är bakis idag, var på krogen igår, därav mina betraktelser. Kände att där kan jag inte träffa någon, känns för osäkert och oseriöst.

    Tacksam för tips!

    /Horny

  • Svar på tråden Hur ska jag hitta en kk?
  • Krillel

    Om kvinna skulle jag vara väldigt försiktig med dejter från en sån sida. Finns nog hur många knäppskaller som helst. Även jag skulle vara på min vakt...

  • Hegeltegel

    regga dig på happypancacke tex den är gratis och inte så mycket krångel. Bläddra runt där och läs andras profiler så blir du kanske lite inspirerad om hur du skall formulera din text.
    Jag har själv träffat flera riktigt trevliga och vettiga tjejer där så det skall nog gå för dig också. Jag tror du skall undvika att skriva om sexet i presentationen för att du inte skall fullständigt drunkna i uppvaktningar. Koncentrera dig lite på det som du vill göra och är intresserad av, om du tex gillar konst så leta efter någon som också gör det så kan ni pladdra lite runt det.
    Lycka till!

  • Anonym (C)

    Jag har testat tinder, happy pancake och badoo och föredrar tinder där man matchar först och sen kan man skriva. Presentationen är dock inte så utförlig, vissa skriver inget alls. På de andra sidorna får man så sjukt mycket mejl och utbudet på snygga killar är lite sämre :)

  • Anonym (Längtar)
    RH skåne skrev 2015-03-15 12:36:31 följande:
    Klart man vill veta och känna den man ska vara med. Sex blir ju dessutom bättre ju mer man lär känna varandra.
    Gå inte på dejt utan att ha pratat en hel del i telefon, eller skype typ så att du verkligen vet att personen är den som han utger sig för att vara. Sen en fika på stan och tycker att man märker om där finns någon form av kemi ganska snabbt..  
    Ok, tack för tipset! Det låter bra. Hur ska jag göra med bild då? Behöver man visa ansiktet så att folk kan känna igen mig? Eller kommer potentiella dejter tro att jag inte visar hela mig för att jag inte är så snygg?

    Hermione, bra tips du också! Tror jag ska skriva att jag söker vänner då, nya bekantskaper. Kan länka hit sen så kan ni få ge synpunkter, hehe. Tänkte göra en rätt så anonym sida.

    Tinder, är det gratis? Badoo och HP har jag hört talas om bara.

    Och nej. För att få till något med mig går det inte bara att skriva och fråga om jag vill ha camsex helt random. Sånt går fet-bort. Du som skrev det kan ju ta till dig några av tipsen i den här tråden.
  • RH skåne
    Anonym (Längtar) skrev 2015-03-15 13:57:15 följande:
    Ok, tack för tipset! Det låter bra. Hur ska jag göra med bild då? Behöver man visa ansiktet så att folk kan känna igen mig? Eller kommer potentiella dejter tro att jag inte visar hela mig för att jag inte är så snygg?

    Hermione, bra tips du också! Tror jag ska skriva att jag söker vänner då, nya bekantskaper. Kan länka hit sen så kan ni få ge synpunkter, hehe. Tänkte göra en rätt så anonym sida.

    Tinder, är det gratis? Badoo och HP har jag hört talas om bara.

    Och nej. För att få till något med mig går det inte bara att skriva och fråga om jag vill ha camsex helt random. Sånt går fet-bort. Du som skrev det kan ju ta till dig några av tipsen i den här tråden.
    tror bara det är HP som är gratis helt, sen kan man oftast regga sig gratis på andra sidor fast sen måste man betala om man ska skriva / prata med någon... 
    Det med bild kan du klart vänta med tills du känner att du litar på personen i fråga. 
    Skriv gärna i min inbox, lättare att snacka privat.. Om du vill förstås? 
  • Hegeltegel
    Anonym (Längtar) skrev 2015-03-15 13:57:15 följande:
    Ok, tack för tipset! Det låter bra. Hur ska jag göra med bild då? Behöver man visa ansiktet så att folk kan känna igen mig? Eller kommer potentiella dejter tro att jag inte visar hela mig för att jag inte är så snygg?

    Hermione, bra tips du också! Tror jag ska skriva att jag söker vänner då, nya bekantskaper. Kan länka hit sen så kan ni få ge synpunkter, hehe. Tänkte göra en rätt så anonym sida.

    Tinder, är det gratis? Badoo och HP har jag hört talas om bara.

    Och nej. För att få till något med mig går det inte bara att skriva och fråga om jag vill ha camsex helt random. Sånt går fet-bort. Du som skrev det kan ju ta till dig några av tipsen i den här tråden.
    Tinder känner jag inte till men på HP kan du ha bilder som är dolda dvs att du visar dom för de du själv väljer.
    Tyckte själv att det var läskigt att visa sin bild men det motståndet övervanns efter ett tag. Jag blev visserligen igenkänd några gånger, men de som gjorde det var ju ute i samma ärende så...
  • Hermione Granger
    Anonym (Längtar) skrev 2015-03-15 13:57:15 följande:
    Ok, tack för tipset! Det låter bra. Hur ska jag göra med bild då? Behöver man visa ansiktet så att folk kan känna igen mig? Eller kommer potentiella dejter tro att jag inte visar hela mig för att jag inte är så snygg?

    Hermione, bra tips du också! Tror jag ska skriva att jag söker vänner då, nya bekantskaper. Kan länka hit sen så kan ni få ge synpunkter, hehe. Tänkte göra en rätt så anonym sida.

    Tinder, är det gratis? Badoo och HP har jag hört talas om bara.
    Du behöver inte sälja dig så jättemycket. Se till att du har ett fint foto med ett leende och en kort men mysig, inbjudande text.

    Skriver du att du " just kommit ur ett förhållande och söker vänner i första hand men... vem vet, kanske blir det nåt mer? ;)"  eller nåt liknande.
    Då får du massor av svar och kan välja att prata mer med dem som intresserar dig.

    Om du är orutinerad så kommer du lära dig en hel del:
    - killar som "inte har foto men kan skicka om du vill.." (antingen otrogna eller fula) 
    - äldre killar/män/gubbar som har foton som är gamla
    - killar/män som har helt andra foton (ja, det finns.. hur de tänker är en gåta..)
    - otroligt många som "råkar vara i din stad, vill du ses" (dvs. knulla)
    - massor av killar (98%) som skriver helt ointressanta mail: "tja, skiner solen idag?" eller en miljon andra varianter.

    I början kommer du kanske vilja vara artig och svara, kanske förklara varför du inte är intresserad. Skit i det med en gång, det funkar inte så på dejtingsajter. Tystnad = inte intresserad. Ingen orkar "göra slut" med nån man mailat en eller två gånger med..

    Tveka inte heller att blockera folk som är tjatiga och inte fattar att man inte är intresserad. Jag orkar personligen inte anmäla otrevliga (fast man borde) men blockerar direkt så är de borta från mitt liv.

    Har en del idéer och knep när man träffas, för att känna mig trygg och säker. En del saker att undvika och annat som funkat bra för mig..
  • Anonym (Längtar)
    Hermione Granger skrev 2015-03-15 14:11:45 följande:
    Du behöver inte sälja dig så jättemycket. Se till att du har ett fint foto med ett leende och en kort men mysig, inbjudande text.

    Skriver du att du " just kommit ur ett förhållande och söker vänner i första hand men... vem vet, kanske blir det nåt mer? ;)"  eller nåt liknande.
    Då får du massor av svar och kan välja att prata mer med dem som intresserar dig.

    Om du är orutinerad så kommer du lära dig en hel del:
    - killar som "inte har foto men kan skicka om du vill.." (antingen otrogna eller fula) 
    - äldre killar/män/gubbar som har foton som är gamla
    - killar/män som har helt andra foton (ja, det finns.. hur de tänker är en gåta..)
    - otroligt många som "råkar vara i din stad, vill du ses" (dvs. knulla)
    - massor av killar (98%) som skriver helt ointressanta mail: "tja, skiner solen idag?" eller en miljon andra varianter.

    I början kommer du kanske vilja vara artig och svara, kanske förklara varför du inte är intresserad. Skit i det med en gång, det funkar inte så på dejtingsajter. Tystnad = inte intresserad. Ingen orkar "göra slut" med nån man mailat en eller två gånger med..

    Tveka inte heller att blockera folk som är tjatiga och inte fattar att man inte är intresserad. Jag orkar personligen inte anmäla otrevliga (fast man borde) men blockerar direkt så är de borta från mitt liv.

    Har en del idéer och knep när man träffas, för att känna mig trygg och säker. En del saker att undvika och annat som funkat bra för mig..
    Ok, håller på att signa upp mig nu. Tror jag inte lägger in en bild på mitt ansikte nu, det törs jag inte än. Klipper av nån bild jag har på telefonen på nåt snyggt sätt tror jag. Och jag skriver något i stil med det du föreslog.

    Tack så jättemycket för hjälpen, blir uppriktigt glad över att du/ni tar er tid och hjälper mig!
  • Hermione Granger
    Anonym (Längtar) skrev 2015-03-15 14:22:40 följande:
    Ok, håller på att signa upp mig nu. Tror jag inte lägger in en bild på mitt ansikte nu, det törs jag inte än. Klipper av nån bild jag har på telefonen på nåt snyggt sätt tror jag. Och jag skriver något i stil med det du föreslog.

    Tack så jättemycket för hjälpen, blir uppriktigt glad över att du/ni tar er tid och hjälper mig!
    Lycka till! Solig

    Om du vill prata får du gärna höra av dig privat till mig.
    Vissa saker är bra att bolla med sina närmaste vänner men jag har haft glädje av att kunna prata med en "anonym vän" om vissa saker.
Svar på tråden Hur ska jag hitta en kk?