chbw skrev 2016-05-24 17:36:14 följande:
haha okej =)
ah! spännande att vi ändå ligger så lika! Gör du återföring i denna cykel också eller i nästa? Symtomerna jag får efter ovitrelle är mina vanliga "mellan ägglossning och mens"symtom, alltså inte pga ovitrellen =) Får fejkpositiva test i 7-10 dagar efter ovitrellen också, men den här gången ska jag verkligen försöka hålla mig ifrån att testa tills mensen är sen, om den blir det! =)
haha åh jisses! ja.. jag var så chockad första gången. Sambon med. Gick från att skratta till att skälla till att gråta till att skratta osv... :P numer är det mer jämnt, inga chockhopp mellan känslorna, men nära till ilska och tårar.. Antar att jag börjar vänja mig haha.
Hihi ja det är kul

som det ser ut nu så kommer jag sätta in antingen på måndag eller onsdag nästa vecka

om allt går som det ska och att äggen blir befruktade
Jaha okej, tråkigt att du har så men käns lite skönt för min del att det inte är en biverkning från sprutan

det där med testet känner jag igen, har läst om det någonstans.. Hmm.. Tror det är så att det är typ "graviditetshormoner" i den sprutan som gör att man får positivta test runt 10 dagar efter man tagit den
Va skönt att du börjar vanja dig

har vissa månader då jag skiftar så mellan humöret fortfarande

har man tur så håller det sig på vanlig nivå varje gång och då blir man inte lika påverkad

jag brukar ha några lugna månader sen när min mens blir oregelbunden då blir den förjävlig haha