Redcat skrev 2016-06-09 00:13:18 följande:
Gu va duktig du är

jag tog ett till test idag på kvällen, det va neg... Jag vet att jag inte ska testa men kan inte hålla mig. Tror lite nu att det inte har tagit sig, har haft smärta idag i magen när jag och sambon skulle ut med hundarna. Va tvungen att stanna till några gånger för att det gjorde för ont.. :-/ käns inte som att de bådar gott för min del. Håller tummarna och tår för dig i morgon och hoppas att det är din tur
Jag och sambon pratade idag om att ifall det inte tar sig nu så ska vi ha roligt i sommar (grilla,dricka och bara leva), eftersom vi då måste vänta tills efter sommaren tills nästa försök. Tror vi båda börjar ställa in oss på att det inte kommer bli något den här gången(vi börjar redan planera lite vad vi ska göra på midsommar). Men om det mot för modan tar sig nu så vet jag att det kommer bli en bättre sommar än vad vi kan planera
Som du kanske ser så är jag lite splittrad

haha
=) Det är ju ett par dagar kvar, så än finns det hopp! Jag testade faktiskt idag, och fick negativt, så väntar egentligen bara in mensen nu. Om den mot förmodan inte kommer imorgon testar jag nog på lördag nästa gång, då är det en dag efter bim.
Låter som en bra ide =) Vi får inte heller nått mer försök innan sommaren nu. Och tar det sig inte nu så ska vi nog försöka samla ihop pengar till ivf istället. Om inte min sköldkörtel magiskt börjar samarbeta under sommaren så vi kan få landstingsbetalt (har ett par kg som måste försvinna, som sitter stenhårt sen ett par år tillbaks, vad jag än gör).