• FDFMGA

Har du förtroende för regeringen?

nihka skrev 2021-08-05 16:51:06 följande:
    Hur har det gått med din stalker. Det var rätt obehagligt för några nätter sen här på FL - men senast jag kollade verkade alla hotfulla inlägg vara bortmodererade.
  • En blå väljare
    FDFMGA skrev 2021-08-05 17:44:53 följande:
    Nja, krabaten har väl haft fler nick här på FL än övriga medlemmar tillsammans.

Nåja, hen anser väl att hen är en patriot som vigt sitt liv till kampen för att SD ska få makt och det är väl därför hen är förbittrad på sin åldriga mamma som ville att han skulle bidra till försörjningen i stället för att tära på hennes ekonomi.

Själv har jag andra mer lämpliga benämningar för en person som snyltar på en gammal mammas redan snålt tilltagna pension.
    Om du försöker insinuera att denne krabat är jag, så är jag inte suffering och har aldrig röstat på SD. Du borde sluta fokusera på person och lära dig nånting om sak. Person är du visserligen också dålig på. En dag kanske du hittar din grej. Lycka till.

När det kommer till min familj så är det ingen som lever på någon annan, så även detta har du fått om bakfoten.

Jag tycker du uppträder som ett arsle och borde skämmas.

• En blå väljare
    FDFMGA skrev 2021-08-05 17:48:15 följande:
    För övrigt så är jag generellt misstänksam mot medelålders hen som fortfarande bor hemma hos mamma.
    Du är välkommen hem till mig och inspektera. Vilken vinbar ska vi mötas i?
  • En blå väljare
    FDFMGA skrev 2021-08-05 17:51:55 följande:
    Hur har det gått med din stalker. Det var rätt obehagligt för några nätter sen här på FL - men senast jag kollade verkade alla hotfulla inlägg vara bortmodererade.
    Har du börjat skicka anonyma hot?
  • FDFMGA
    En blå väljare skrev 2021-08-05 17:52:18 följande:
    Om du försöker insinuera att denne krabat är jag, så är jag inte suffering och har aldrig röstat på SD. Du borde sluta fokusera på person och lära dig nånting om sak. Person är du visserligen också dålig på. En dag kanske du hittar din grej. Lycka till.

När det kommer till min familj så är det ingen som lever på någon annan, så även detta har du fått om bakfoten.

Jag tycker du uppträder som ett arsle och borde skämmas.
    Fast Man och nöjd är ju bannad från FL under 100-tals nick.

En slags illegal invandring här på FL i strid mot de regler som gäller.

Tur att sällan invandrare som fått ta emot beslut om utvisning eller avvisning inte bara kan byta identitet och fortsätta som innanSkrattande

Hursomhelst tycker jag synd om hens mamma.
  • En blå väljare
    FDFMGA skrev 2021-08-05 18:00:51 följande:
    Fast Man och nöjd är ju bannad från FL under 100-tals nick.

En slags illegal invandring här på FL i strid mot de regler som gäller.

Tur att sällan invandrare som fått ta emot beslut om utvisning eller avvisning inte bara kan byta identitet och fortsätta som innanSkrattande

Hursomhelst tycker jag synd om hens mamma.
    Haha, men precis det kan ju invandrare göra. Bra kasta id-handlingar och försöka igen.

Det verkar som du försöker få mig avförd från forumet. Vi får se hur det blir med den saken.
  • En blå väljare
    FDFMGA skrev 2021-08-05 18:06:59 följande:
    En fattigpensionär ska inte behöva försörja ett medelålders barn.
    Jag håller med, men förstår inte vad det har med något att göra. Vad är du ute efter?
  • En blå väljare
    FDFMGA skrev 2021-08-05 18:06:59 följande:
    Nej.

Det var den där krabaten som vurmar för SD-samarbete som var i farten igen.

Men alla hens inlägg togs visst bort.

Jag tycker hursomhelst synd om hens mamma. Så fruktansvärt otacksamt att klaga här på FL och påstå att hens mamma är opatriotisk som anser att han måste börja betala hemma. Och sen skryta med att hen inte lever på bidrag.

En fattigpensionär ska inte behöva försörja ett medelålders barn.
    För din och andras info så har jag nu anmält citerat inlägg. Jag tycker du uppträder på ett otäckt sätt.
  • FDFMGA
    En blå väljare skrev 2021-08-05 18:24:21 följande:
    För din och andras info så har jag nu anmält citerat inlägg. Jag tycker du uppträder på ett otäckt sätt.
    Jag tillhör säkert samma generation som du, åtminstone på ett ungefär.

Men jag fick lära mig andra saker än du när jag var barn, sådant som jag internaliserat.

Jag fick till exempel lära mig att var jag gäst hos någon så gällde värdens regler.

Jag har inte mycket till övers för krabater som skriker ut hur kränkta de är över att FL inte tillåter dem att bryta mot forumets regler.

Lite komiskt är det dock att dessa krabater brukar gnälla över invandrare som försöker undkomma utvisning eller avvisning samtidigt som de själva gör allt för att undkomma avvisning från FL.

Jag noterar att en blå väljare numer är en svart väljare.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2021-08-05 17:51:55 följande:
    Plötslig spädbarnsdöd. Igen
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?