Har du förtroende för regeringen?
Gemytlig julstämning i Magdalenas lag:
www.expressen.se/nyheter/v-om-s-efter-talmansvalet-javla-fittor/
Även rätt intressant att någon svär efter en förlust, och att sen försöker inbilla dom själva inte gjort det när de förlorade val på val.
Sånt gör det hela komiskt stället.
Det börjar väl bli pinsamt att ha sagt så många vallöften, som man inte ens snuddar på att uppfylla.
Skatteminskningen på drivmedel med deras vrålande om den samma, så inser man det var inget vallöfte ens, utan ett medvetet ljugande om vad man skulle göra som ALDRIG NÅGONSIN var tänkt eller ens ville göra.
Snacka om lura sina väljare svårt, dock är ingen förvånad, då många sade det före att de lurar sina väljare.
Vad är det unika?
Och du har hört värre i din närhet, så vad är poängen då?
Det blir rätt komiskt när man inser alla svärord pga SD inte ökat som ni önskat, det blir med det ett fromleri om man ser skillnad.
Detta är rätt gulligt av er att tro annat, och på nått ni inte ens tror på själva skulle vara nått annorlunda i egna leden.
https://youtu.be/gdQkPr4DyZM
Jag har alltid hyst en viss respekt för vår residenta Slayerbassist, men när han börjar länka till SD Riks, då börjar jag tvivla. 😁
När den här tråden skapades för ett antal år sen hade jag inte något överdrivet stort förtroende för regeringen, men det är klart jämför man med vad vi har nu var ju den regeringen ett under av kompetens och trovärdighet.
Jimmie Åkessons orkester däremot spelar ju nästan undantagslöst falskt.