Har du förtroende för regeringen?
Och alla har ju rätt till sin åsikt, vilket jag brukar framhålla.
Men lite kul är det (eller tragiskt?) att det där är det bästa de lyckats skaka fram.
Crème de la crème inom miljöpartiet. Lixom.
Man kan tycka en hel del om somliga politikers åsikter, men de är ofta duktiga på att argumentera för dem.
Om du hade bemödat dig att läsa min länk hade du insett att det är Kristina Winberg som ljuger.
Det är löjligt att hävda att rasistiska och antisemitiska uttalanden inte skulle räcka som skäl till varför förtroendet mellan Winberg och assistenten skulle betraktas som förbrukat eller vad tror du att EU parlamentet tycker om medarbetare som kallat andra människor för "judesvin"?
Bifogar länken igen:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21004043.ab
Allt är relativt och jag är måttligt imponerad av exempelvis de personer här på FL som anser att Löfven är en katastrof.
Jag har noterat att han ibland föraktfullt avfärdas som svetsaren eller liknande. Jepp, han var fosterbarn, utbildade sig till svetsare på någon AMS- eller AMU-kurs och sen har han på egna meriter gått hela vägen till att bli IF Metallordförande och därefter partiledare och statsminister.
Det imponerar på mig och det stör mig inte att han inte låter som någon av alla dessa akademiker som tycks ha klonats fram i en sterilanpassad politikervagga.
Jag har själv en bakgrund på fabriksgolvet och stör mig inte på folk som har skitat ner händerna under sitt yrkesliv.
Om du hade bemödat dig att läsa min länk hade du insett att det är Kristina Winberg som ljuger.
Det är löjligt att hävda att rasistiska och antisemitiska uttalanden inte skulle räcka som skäl till varför förtroendet mellan Winberg och assistenten skulle betraktas som förbrukat eller vad tror du att EU parlamentet tycker om medarbetare som kallat andra människor för "judesvin"?
Bifogar länken igen:www.aftonbladet.se/nyheter/article21004043.ab
Bifogar länken igen:www.aftonbladet.se/nyheter/article21004043.ab
Löfven valdes för han var en LOs man, inte för han var en kompetent och folkligt uppskattad ledare.