• Paino

    Hur många tjejer ska en kille ha legat med?

    Ja, hur många ska han ha haft för att ses som manlig?

  • Svar på tråden Hur många tjejer ska en kille ha legat med?
  • Anonym (X)

    Tillräckligt få för att jag ska slippa få könssjukdomar...

  • Paino
    The past is now skrev 2015-03-26 19:55:10 följande:

    Vaddå SKA? Vad menar du TS? Vem bestämmer antalet ligg innan?


    Det vet jag inte, det är därför jag undrar. För är man oskuld som kille så är det för lite, och ofta ses det som omanligt, loseraktigt. Har man bara legat med en tjej så är inte det heller speciellt attraktivt. Tjejer vill ha en man som är åtråvärd, och har haft ett sexuellt värde hos andra kvinnor.
  • The past is now
    Paino skrev 2015-03-27 07:29:26 följande:
    Det vet jag inte, det är därför jag undrar. För är man oskuld som kille så är det för lite, och ofta ses det som omanligt, loseraktigt. Har man bara legat med en tjej så är inte det heller speciellt attraktivt. Tjejer vill ha en man som är åtråvärd, och har haft ett sexuellt värde hos andra kvinnor.
    Ok? Vad konstigt. Har aldrig tänkt så där. Att det finns sk värde på en människa i sexuella sammanhang. Frågar man verkligen partnern om de är oskuld eller antalet ligg? I min värld sitter inte attraktionen i antalet ligg faktiskt.

    Värderar du så TS? I så fall tycker jag att du borde tänka om.
  • Paino
    The past is now skrev 2015-03-27 07:51:39 följande:
    Ok? Vad konstigt. Har aldrig tänkt så där. Att det finns sk värde på en människa i sexuella sammanhang. Frågar man verkligen partnern om de är oskuld eller antalet ligg? I min värld sitter inte attraktionen i antalet ligg faktiskt.

    Värderar du så TS? I så fall tycker jag att du borde tänka om.
    Nej, det gör jag inte.
  • Anonym (tycker)
    Paino skrev 2015-03-27 07:29:26 följande:
    Det vet jag inte, det är därför jag undrar. För är man oskuld som kille så är det för lite, och ofta ses det som omanligt, loseraktigt. Har man bara legat med en tjej så är inte det heller speciellt attraktivt. Tjejer vill ha en man som är åtråvärd, och har haft ett sexuellt värde hos andra kvinnor.
    Exakt. Har hört många män som delar den erfarenheten. Om en man har legat med alltför få kvinnor eller ingen alls så tas det för givet det att det är något fel på honom och att han är dålig i sängen. Män med ett promiskuöst förflutet ses som särskilt attraktiva.
  • Anonym (nej)
    Anonym (tycker) skrev 2015-03-27 19:57:00 följande:
    Exakt. Har hört många män som delar den erfarenheten. Om en man har legat med alltför få kvinnor eller ingen alls så tas det för givet det att det är något fel på honom och att han är dålig i sängen. Män med ett promiskuöst förflutet ses som särskilt attraktiva.
    Håller inte alls med där. Sånt där förknippar jag med krogliv och män som festar hela helgerna, bränner massor av pengar på alkohol och fest.
    Jag tycker inte alls det är attraktivt eller manligt.
    Dom attraktivaste och manligaste män jag känner har vad jag skulle tro legat med en, max två kvinnor. Dom har alla bildat familj tidigt, jobbat hårt och fokuserat på familjen. Inte att springa runt på fester och ragga.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (nej) skrev 2015-03-27 20:03:19 följande:
    Håller inte alls med där. Sånt där förknippar jag med krogliv och män som festar hela helgerna, bränner massor av pengar på alkohol och fest.
    Jag tycker inte alls det är attraktivt eller manligt.
    Dom attraktivaste och manligaste män jag känner har vad jag skulle tro legat med en, max två kvinnor. Dom har alla bildat familj tidigt, jobbat hårt och fokuserat på familjen. Inte att springa runt på fester och ragga.
    Men en förutsättning för att dessa män skall kunna bli promiskuösa är att kvinnor attraheras av dem och ju fler ligg i bagaget desto fler blir det. 
  • Anonym (Exakt)
    Anonym (nej) skrev 2015-03-27 20:03:19 följande:
    Håller inte alls med där. Sånt där förknippar jag med krogliv och män som festar hela helgerna, bränner massor av pengar på alkohol och fest.
    Jag tycker inte alls det är attraktivt eller manligt.
    Dom attraktivaste och manligaste män jag känner har vad jag skulle tro legat med en, max två kvinnor. Dom har alla bildat familj tidigt, jobbat hårt och fokuserat på familjen. Inte att springa runt på fester och ragga.
    Möjligen att WT-brudar dras till såna som ligger runt, men inte vi seriösa.
  • Anonym (Grau)
    Anonym (tycker) skrev 2015-03-27 20:57:31 följande:
    Men en förutsättning för att dessa män skall kunna bli promiskuösa är att kvinnor attraheras av dem och ju fler ligg i bagaget desto fler blir det. 
    Men nu blandar du ju ihop två olika saker tycker jag. Män som ses som attraktiva sexobjekt är inte samma män som man vill gifta sig med.
  • Anonym (X)
    Anonym (Exakt) skrev 2015-03-28 06:38:27 följande:
    Möjligen att WT-brudar dras till såna som ligger runt, men inte vi seriösa.
    Så du tror verkligen att det går att dela upp kvinnor på dettas ätt- fan vad sorgligt, Om någon blir våldtagen kan man ursökta de med att hon var WT. Väx upp för helvete!
Svar på tråden Hur många tjejer ska en kille ha legat med?