BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Svullen som tusan på kvällarna, är nog tarmarna som försöker arbeta, har även ibs så dom får nog arbeta extra mu.
Längtar till sommarvärmen då man kan ta på sig klänningar!:)
Jag vet inte riktigt hur det är för andra som inte har det, men min mage/tarmarna arbetar väldigt mycket nu jämför med innan, även nu så har jag mer ont. Måste vara försiktig med mycket mat som gör att magen kör ihop sig, så håller mig borta från vissa maträtter och grönsaker just nu.
Hur är din ibs just nu?
Ja, jag vill hitta någon fin klänning som framhäver gravidformerna som borde infinna sig mitten/slutet av sommaren :)
Okej, nej inte vart en rolig natt här heller..
Jag tror och hoppas det börjar synas runt slutet på juli:) men har några extra kilon sen innan så får väl se, kanske bara ser tjock ut ist. Nu är jag 7+3 ska tillbaka för vul om en vecka och kolla datum.
Hur långt gången är du?
Jag var på tidigt VUL igår då det konstaterades att BF var 23/12 och inte 19/12 som jag tidigare trott. Han konstaterade graviditeten men kunde inte se ett hjärta än. Ska man inte se hjärtslagen i vecka 5+6? Han sa att det inte börjat slå än... Bör jag vara orolig?
Känner mig för övrigt löjligt glad (gråtmild och tacksam, inte jättelikt mig), mår lätt illa, har sjukt ont i brösten och somnar kl 21 (dödstrött väldigt tidigt för att vara jag) på kvällen. Och måste upp på natten och kissa. Känner mig lite snurrig och sjukt hungrig. Har gått upp två kg trots att jag tränar en hel del men kan tillägga att jag ätit osunda mängder godis också, måste sluta att ge efter för frestelserna som är extra många nu. Suget lämnar mig aldrig! Alla dessa känningar gör mig dock glad - tänk att det växer någonting i mig som får mig att må såhär. Fint.