BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag ska till Cypern i aug och kommer då vara I v 24. Hur ska jag tänka med kläder? Kommer ma ha någon mage då? Kommer inte riktigt ihåg hur det var med första! Fick stor mage men har för mig den kom sent, sen var jag smalare då före än vad jag är nu... känns som att jag bara kommer se fet ut. Haha.
Tänkte beställa lite mammakläder men undrar hur jag ska tänka kring storlekar?
Jag var på tidigt VUL igår då det konstaterades att BF var 23/12 och inte 19/12 som jag tidigare trott. Han konstaterade graviditeten men kunde inte se ett hjärta än. Ska man inte se hjärtslagen i vecka 5+6? Han sa att det inte börjat slå än... Bör jag vara orolig?
Känner mig för övrigt löjligt glad (gråtmild och tacksam, inte jättelikt mig), mår lätt illa, har sjukt ont i brösten och somnar kl 21 (dödstrött väldigt tidigt för att vara jag) på kvällen. Och måste upp på natten och kissa. Känner mig lite snurrig och sjukt hungrig. Har gått upp två kg trots att jag tränar en hel del men kan tillägga att jag ätit osunda mängder godis också, måste sluta att ge efter för frestelserna som är extra många nu. Suget lämnar mig aldrig! Alla dessa känningar gör mig dock glad - tänk att det växer någonting i mig som får mig att må såhär. Fint.
Jag ska till Cypern i aug och kommer då vara I v 24. Hur ska jag tänka med kläder? Kommer ma ha någon mage då? Kommer inte riktigt ihåg hur det var med första! Fick stor mage men har för mig den kom sent, sen var jag smalare då före än vad jag är nu... känns som att jag bara kommer se fet ut. Haha.
Tänkte beställa lite mammakläder men undrar hur jag ska tänka kring storlekar?
Ja, upp och äta 01:30 och 05:00 är inte riktigt vad jag vill.
Ja, vi får längta och se,
Jag har ju gått ner en del precis innan, och sen vart sjuk, så Jag står stilla med vikten, vilket jag ändå är nöjd med så länge bebisen klarar sig.
Vi var och gjorde vul förra torsdagen och läkarn tyckte då att bebis var 6+3, men han skulle kolla igen nästa torsdag för att vara säker.
När är ditt bf få?
Mitt är inte riktigt satt ännu, det borde jag få veta om en vecka :)
Hej tjejer! Jag hoppar gärna in här :) har bf 26 december :) har även ett barn på snart 2 år :)
Min mage började synas v 20 sist kunde dölja det om jag ville med större tröjor. Nu känner jag mig plufsig och degig om magen, vilket jag inte brukar vara. Magen känns spänd och svullen. De säger att andra barnet brukar synas lite tidigare. Är det en myt?
Är v 8+4 idag och gör vul på måndag.
Min mage började synas v 20 sist kunde dölja det om jag ville med större tröjor. Nu känner jag mig plufsig och degig om magen, vilket jag inte brukar vara. Magen känns spänd och svullen. De säger att andra barnet brukar synas lite tidigare. Är det en myt?
Är v 8+4 idag och gör vul på måndag.
Va avis jag blir på alla som ska göra vul... Tror ja måste "hitta på" en anledning hos BM på måndag för att få göra ett...
Skulle också behöva göra ett för att få de bekräftat att de är nåt därinne.. Är så svårt att förstå!