BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Ja känns som en evighet att få vänta tills på onsdag. Är så ledsen och kan knappt sova :(
Usch det låter inte roligt :/
Någorlunda snarlikt hur jag mådde för någon vecka sedan! Jag hade hjärtklappning,svettades men frös samtidigt.....dock har jag ingen medicin som jag trappat ut...
Vad är det för slags medicin du slutat med och när slutade du med den <3
Jag är så extremt trött hela tiden. Vilade 2 gånger under dagen igår och ändå sov jag mellan 21:30-9.00 i natt. Helt galet!
Ja, det var en snabb nedtrappning! Varför så fort? Det är inte hela världen om du måste stå på en låg dos under grav heller. Men ska man prova vara utan tycker jag inte man ska ta bort den sista så snabbt. Vem behandlar dig, är det vårdcentralen?
Men nu när du väl slutat är det inte så mkt att göra. Det går nog över snart. Sen angående önskan om prover skulle jag kontakta vc i första hand. Fast det kan säkert fungera olika i olika landsting.
Jag är så extremt trött hela tiden. Vilade 2 gånger under dagen igår och ändå sov jag mellan 21:30-9.00 i natt. Helt galet!
Alltså mina bröst gör såå ont! Vaknar flera gånger per natt av att det gör fruktansvärt ont om jag ligger minsta lilla på bröstet. Och det är inte lätt att undvika eftersom de växer i rasande takt, haha!
Alltså mina bröst gör såå ont! Vaknar flera gånger per natt av att det gör fruktansvärt ont om jag ligger minsta lilla på bröstet. Och det är inte lätt att undvika eftersom de växer i rasande takt, haha!