BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vi försökte prata igenom det men med mina hormoner gick det inget vidare.. och efter att ha sett bebis på VUL så kändes det så svårt. Nu har vi inte pratat om det alls så vi har nog bara accepterat läget i det tysta. Är i v. 9-10 så det känns definitivt som att beslutet skulle ha tagits tidigare. Typ direkt..
Vad roligt att flera sett tickande hjärtan! ????
Angående ambivalens till graviditeten kan jag inte riktigt relatera, men det kan säkert vara ett jobbigt dilemma, min upplevelse på abortmottagning är att det verkar tuffare när man redan har barn...
Jag funderar på det där med att berätta för arbetsgivare. Helst skulle jag vilja vänta men hela sommarens schema är lagt redan och höstens har precis påbörjats...känns så jobbigt att berätta för henne redan nu.
Vi är inne på v. 9+3 och jag mår jättedåligt. Behövde åka hem från jobbet vid lunch igår efter att jag inte ens kunde hålla vatten inne. Kom hem och sov ända till 17, först då kunde jag äta lite och kring 20 åt jag en piggelin före jag kröp under täcket för natten. Vaknade vid 5 imorse för att kräkas första ggn, har nu gjort två rundor till toan. Inget hålls inne. Stannade hemma från jobbet ännu idag men känns så fel samtidigt som jag vet att jag inte behöver berätta för arbetsgivarn än.
Någon annan som mår så dåligt att va sängliggande är det enda man orkar?
Fick dropp igår. 5+5 idag och vet inte hur jag ska orka....
Vi har fyra barn varannan v. Så nästa gång kommer mina två och hans två. :(
Har mått såhär bägge graviditeterna... Och det fortsätter länge. Just nu fattar jag inte varför jag tog beslutet att skaffa en till...önskar så att jag slapp detta illamående.... :(( spyr efter 5 min om jag får i mig nått.
Hej på er!
Jag hoppar in här
Är beräknad den 3/12 efter ett nytt ultraljud men det kan ju komma att ändras mer längre fram
Hej, har läst era inlägg ett tag. Jag är själv gravid i vecka 6+4, men nästan alla ni verkar ju må så himla dåligt, jätte illamående och kräks. Själv mår jag lite illa ibland, sen är de bara tunga bröst. Annars är de lugnt. Finns ju många som mår bra under graviditeten men man blir så orolig när alla ni mår jättedåligt. Man tror ju att de är något fel på ens graviditet då. Förra gången mådde Jag helt okej, mådde rätt illa då men aldrig att jag behövde spy, de blev ett MA i vecka 10+1. Så man är orolig att eftersom man knappt har symptom att de är något som är fel. Får ju inget vul gratis här i Skåne. Inte förrän vanliga ul v19.
Vi är inne på v. 9+3 och jag mår jättedåligt. Behövde åka hem från jobbet vid lunch igår efter att jag inte ens kunde hålla vatten inne. Kom hem och sov ända till 17, först då kunde jag äta lite och kring 20 åt jag en piggelin före jag kröp under täcket för natten. Vaknade vid 5 imorse för att kräkas första ggn, har nu gjort två rundor till toan. Inget hålls inne. Stannade hemma från jobbet ännu idag men känns så fel samtidigt som jag vet att jag inte behöver berätta för arbetsgivarn än.
Någon annan som mår så dåligt att va sängliggande är det enda man orkar?