• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica
    Astli85 skrev 2015-05-13 09:41:30 följande:
    Haha jag är nog så långt ifrån livsmedelsverket riktlinjer. . Mer än att jag inte äter rökt å rått och typ opastöriserad saker... jag äter lågkolhydratskost och skulle aldrig världen moffa bröd och massa kolhydrater bara för de tycker det. .. jag äter det jag mår bäst av... jag har ökat på mer grönsaker och mejerier.. that's all.. men aldrig skulle en light produkt eller margarin nudda mina läppar :D
    Okej!

Nej jag skulle aldrig stoppa i mig lightprodukter, har aldrig gjort kommer aldrig göra.

Jag är inte så stor i kolhydraterna heller, förutom nu, då jag i princip bara kan äta rostat bröd när jag mår dåligt.

Jag har ätit mediumwell kött 1 gång. Inte gravid äter jag köttet rare, så det är tufft för mig, då jag längtar efter en riktigt blodig biff!
  • DrDonna

Första dagen med lergigan idag, gu va glad jag är! Mår mycket bättre och kommer nog bli ännu bättre, tar ju ett par dagar till full effekt men åh vilken glädje :)

• DrDonna
    Anniiica skrev 2015-05-13 10:01:43 följande:

Okej!

Nej jag skulle aldrig stoppa i mig lightprodukter, har aldrig gjort kommer aldrig göra.

Jag är inte så stor i kolhydraterna heller, förutom nu, då jag i princip bara kan äta rostat bröd när jag mår dåligt.

Jag har ätit mediumwell kött 1 gång. Inte gravid äter jag köttet rare, så det är tufft för mig, då jag längtar efter en riktigt blodig biff!

Frys köttet i 3 dagar, tina över natten i kylen, sen kan du äta blodigt! Jag älskar bleu kött :)
  • Anniiica
    DrDonna skrev 2015-05-13 10:34:09 följande:

Första dagen med lergigan idag, gu va glad jag är! Mår mycket bättre och kommer nog bli ännu bättre, tar ju ett par dagar till full effekt men åh vilken glädje :)

Skönt för dig!

Hoppas det hjälper :)
  • Anniiica
    DrDonna skrev 2015-05-13 10:35:05 följande:
    Frys köttet i 3 dagar, tina över natten i kylen, sen kan du äta blodigt! Jag älskar bleu kött :)
    Aha! Smart! Fryser alltid köttet oftast!

Har dock aldrig tänkt på att det "hjälper"

Nu ska det gottas!:)
  • velvet

Någon annan som ska göra KUB? Var precis och lämnade blodprov till det. Det måste ju göras i vecka 9+0 - 9+6 tydligen.

• Beya
    velvet skrev 2015-05-13 11:42:52 följande:

Någon annan som ska göra KUB? Var precis och lämnade blodprov till det. Det måste ju göras i vecka 9+0 - 9+6 tydligen.

Ja jag ska göra det. Ska lämna blodprov nästa veckan sen är del ultraljud den 4 juni. Nervöst minst sagt. Bm påminde mig att man faktiskt kan hitta något där så man är beredd på det och tänkt ut hur man vill göra då.
  • SsJj

Måste det? Jag har tid för inskrivning vecka 10+3 och tror att dom tar blod till kub i samband med det blodprov man lämnar på inskrivningen.. Jag har inte fått frågan men har fått hem papper om hur det går till osv så ska jag ta med det och ge mitt svar om vi väljer att göra det tills inskriv..
  • Anniiica

Jag ska ta blodprov nästa vecka och göra kub den 4/6.

Till mig sa dom12-14 (11+2)- (13+6) inte tidigare inte senare. Konstigt med olika bud hela tiden.
  • Anniiica
    Anniiica skrev 2015-05-13 11:59:03 följande:
    Jag ska ta blodprov nästa vecka och göra kub den 4/6.

Till mig sa dom12-14 (11+2)- (13+6) inte tidigare inte senare. Konstigt med olika bud hela tiden.
    Blodprov Om 2 veckor menade jag.
Svar på tråden BF december 2015 :-)