BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Första dagen med lergigan idag, gu va glad jag är! Mår mycket bättre och kommer nog bli ännu bättre, tar ju ett par dagar till full effekt men åh vilken glädje :)
Okej!
Nej jag skulle aldrig stoppa i mig lightprodukter, har aldrig gjort kommer aldrig göra.
Jag är inte så stor i kolhydraterna heller, förutom nu, då jag i princip bara kan äta rostat bröd när jag mår dåligt.
Jag har ätit mediumwell kött 1 gång. Inte gravid äter jag köttet rare, så det är tufft för mig, då jag längtar efter en riktigt blodig biff!
Första dagen med lergigan idag, gu va glad jag är! Mår mycket bättre och kommer nog bli ännu bättre, tar ju ett par dagar till full effekt men åh vilken glädje :)
Någon annan som ska göra KUB? Var precis och lämnade blodprov till det. Det måste ju göras i vecka 9+0 - 9+6 tydligen.
Någon annan som ska göra KUB? Var precis och lämnade blodprov till det. Det måste ju göras i vecka 9+0 - 9+6 tydligen.