BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Ursäkta för något ofräsch fråga, men hur ser era flytningar ut? Jag har nämligen fått betydligt gulare flytningar än vanligt. Borde jag vara orolig?
Gravid i v.7+ så vecka 8. Väntar någon gång runt jul och nyår. Det har varit lite oklart kring vilken vecka jag är i. Andra barnet nu och är förväntansfulla och håller tummarna för att allt går bra.
Misshjb vet inte så mycket om KUB men ni har inte fått/ska få göra något riktat UL, mot hjärtat då?
Vi ska få göra riktat ultraljud mot barnets hjärta, fick göra det även förra graviditeten pga. två olika hjärtfel i närmaste släkten. Dock så görs ju det efter ungefär halva graviditeten, (vi ska göra det i v.22).
Velvet: jag håller med angående flytningarna. Helt annan karaktär än annars, jag har tyvärr fått rätt mycket så det börjar svida och klia. Dock inte svamp, det har Gyn konstaterat. Man får mera rikliga flytningar när man är gravid tyvärr ????????
Är i vecka 8 och idag rotade jag fram gravidkläderna och vad underbart det är med byxor som inte sitter åt. Min mage har verkligen svält upp, vill ju dölja det så länge som möjligt då inte är säkert än.
Känner av illamående och har mer aptit på kvällarna, har sug efter sallad, fisk, potatis, ättiksgurka och currydressing just nu (inte allt på samma gång alltså :P) Lite skillnad från förra graviditeten då jag hade sug efter friterat och fett.
Ursäkta för något ofräsch fråga, men hur ser era flytningar ut? Jag har nämligen fått betydligt gulare flytningar än vanligt. Borde jag vara orolig?
Hej !
Jag hoppar också in här :) har precis skapat min profil så det står inget där än. Men jag väntar mitt tredje barn i dec :) har sen tidigare två tjejer på 10 & 4.
Mina första veckor har bestått av trötthet och illamående, men vet av erfarenhet att det blir bättre ;)
Målamitthjärta: känner igen det där :D går i träni gsbyxor hela tide för min mage är så svullen haha!! Är också i vecka 8 :) . Och sugen på en massa saker hjortronyoghurt och vattenmelon och gubbröra (?) Är några favoriter ;)
Myran88: BERÄTTA MER!!!!!! Vad är det och vart hittar man det??? Kräks inte (önskar dock att jag gjorde det och sen är skiten över) utan går heeeeeela dagarna och mår illa :/ .
Myran88: BERÄTTA MER!!!!!! Vad är det och vart hittar man det??? Kräks inte (önskar dock att jag gjorde det och sen är skiten över) utan går heeeeeela dagarna och mår illa :/ .
Bebba83 : visst suger det! Jag älskar att det växer en liten människa i min kropp... men den där 24/7 hade jag gärna varit utan :(