• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica

3:e gången gillt, rul imorse med den mest envisa bevisen, fick gå runt och hoppa och gå för att den skulle snurra runt, vilket den inte ville, så det blev att återkomma vid 12:00 för att dom skulle dokumentera hjärtvenerna, då fick dom bilderna på 1 minut. Men bebis ville fortf inte vara med på bild. Men allt såg bra ut och den växer som den ska, så den 20/12-15 är det beräknat. <3

• Längtan 34

Blev så nervös i morse då jag märkte en liten blödning när jag gick på toaletten. Som tur var så var det dags för RUL kl 9. Det var helt fantastiskt att få se den lille och allt såg jättebra ut <3 :D. Sån otrolig lättnad att få se att allt var som det skulle och barnmorskan sa att det inte är något konstigt med små blödningar! BF blev framskjutet till den 6/1 istället för nyårsafton.

Kändes så verkligt...men samtidigt overkligt när man såg den röra sig därinne. Den gjorde tummen upp så jag antar att det betyder att den har det fint ;).
    Lycklig!!!

• JJ15

Här har vi precis kommit hem från rul. Tog en evighet då bebis var så sprallig och tryckte sig så långt ned att man inte kunde se huvudet ordentligt. Så vi började med ultra på magen sen testades vul för att se huvudet bättre och då blev det fart på bebis, så vi gick tillbaks till att ultra på magen :D slutet gott, allting gott. Allt såg bra ut, vilken otrolig lättnad.

Nu börjar vi förbereda oss för en veckas semester till turkiet, är lite nervös för hur man ska orka resan dit eftersom vi åker sent på kvällen.

• gällka88

Helt sjuka sparkar man får ibland. De är så ja själv hoppar till! Igår kände sambon för första gången och jag blev nykär bär ja såg kärleken i hans ögon!

Nu har de mesta av oron efter blödningen lagt sig, men de är fortfarande jobbigt att gå på toaletten.

5 dagar kvar till halvvägs! Å vi har börjat sortera i förrådet för att kunna göra plats i lägenheten för lillhjärtat!

• Cheysa

Vad underbart att partnern med fått känna! Försökt i morse här, har varit aktivitet morgon och kväll i två dagar men imorse inget såklart... Imorgon får jag äntligen inskrivning hos barnmorskan lite sen på det så här i v 22... :)

gällka88 skrev 2015-07-30 21:39:20 följande:

Helt sjuka sparkar man får ibland. De är så ja själv hoppar till! Igår kände sambon för första gången och jag blev nykär bär ja såg kärleken i hans ögon!

Nu har de mesta av oron efter blödningen lagt sig, men de är fortfarande jobbigt att gå på toaletten.

5 dagar kvar till halvvägs! Å vi har börjat sortera i förrådet för att kunna göra plats i lägenheten för lillhjärtat!

• velvet

Från att knappt ha känt någonting alls för ett par veckor sen så rör sig nu hela magen flera gånger om dagen. :) Både dottern och sambon har känt lillebror göra gånger. Så mysigt!

• lillaknytet

Idag ska vi äntligen på Rul som jag har längtat. Bebis ligger med framvägg så jag känner den inte som de tidigare så det ska bli skönt och se lilla knytet.

• Honsomvill
    Anniiica skrev 2015-07-30 13:16:19 följande:

3:e gången gillt, rul imorse med den mest envisa bevisen, fick gå runt och hoppa och gå för att den skulle snurra runt, vilket den inte ville, så det blev att återkomma vid 12:00 för att dom skulle dokumentera hjärtvenerna, då fick dom bilderna på 1 minut. Men bebis ville fortf inte vara med på bild. Men allt såg bra ut och den växer som den ska, så den 20/12-15 är det beräknat. <3

Samma datum som vi fick! :)
  • moruri

Här sparkas det också för fulla rullar, men har lite molvärk sedan igår då jag sprang efter
    Min son. Gjort väldigt mycket fysiskt de senaste dagarna, grejat hemma och cyklat mycket, så ska försöka ta det lite lugnare nu.

Idag är det tänkt att våra pojkar ska få börja sova i deras egna rum! Håll tummarna för att det ska gå bra att "fösa" ut dom från vårt sovrum innan lillbebisen kommer.

• Anniiica
    Honsomvill skrev 2015-07-31 10:08:09 följande:
    Samma datum som vi fick! :)
    Härligt! Får se om det stämmer sen då:)
    Jag tror bebis kommer den 17:e (min mammas födelsedag, första barnbarnet)
Svar på tråden BF december 2015 :-)