BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Sömnbristen är inte så farlig. Min lilltjejen sover 22-07 med ett uppvaknande runt 01-02. Så tycker ändå jag får en del sömn
stora tjejen sover fortfarande middag ca 2h på dagen så då passar jag på att vila om jag är trött.
Det är ju något i kroppen med, hormoner och allt, som gör att man inte kräver lika mycket sömn. Imorgon är hon en vecka och vi ska till bvc för vägning. Spännande! ![]()
Grattis till alla nya bebisar!! <3
Var beräknad den 25e, men idag kom vår lilla pojke med buller och bång. 3290 g och 48 cm kärlek :) lycka till alla ni andra som har förlossningen att se fram emot. Det måste ju vara världens häftigaste upplevelse!
Puh! Nu har ja äntligen hittat pappret från FK och skickat iväg ett mail till min arbetsgivare.
Alltså snacka om att vara sent ute? :P
Pratat med bvc igen och hon tyckte inte jag behövde vara orolig över kisseriet, då han är pigg och äter. Men ska få komma in på fredag och ta en vikt.
Tack! Ska göra så! :)
Jobbar inom kommunen så det kommer tydligen att ta ca två veckor innan de ordnat fram de papper som behövs. Men bra att man då kan söka i förtid så är den biten klar.
Spelar inte så stor roll om pengarna kommer i januari, även om det hade varit trevligt med lite extra julpengar. Får väl se om de hinner komma i tid :)
Fick massa blödning o är nu inlagd. Knappt nåt fostervatten heller + mer blod än vad som är "normalt" hoppas de bara sätter igång mig.
Öppen 3 cm men tappen kvar om jsg fattade det rätt.
Grattis till alla som fått bebis!
Har varit lite rädd för förlossningen, men nu känner jag mig taggad. Har BF idag, men inget har hänt ännu. Hade grymma sammandragningar i omgångar i måndags eftermiddag o kväll. Idag en del med. Vankar runt här hemma o tvättar, plockar, dammsuger o vääääntar. 
Hoppas det sätter igång så snart som möjligt.
Jag ska träffa BM på fredag och ska då förhoppningsvis få en hinnsvepning. Är då i v. 41+2 tror jag om jag räknat rätt.
Är det någon här som fått en hinnsvepning? Funkade det?
Sen skulle jag nästa onsdag ringa till förlossningen om bebis inte kommit för att förhoppningsvis sättas igång på torsdagen. Känns som världens längsta graviditet. Den kommer ju aldrig ta slut. Är oerhört rädd för att dom säger att det är fullt på förlossningen o att jag får vänta, för det finns en risk för det tydligen.. hatar hur alla omkring en hela tiden ska fråga om bebisen kommit... känner inte längre för att ens gå ut o ja svarar inte längre i telefon för folks frågor om bebisen...
Jag ska träffa BM på fredag och ska då förhoppningsvis få en hinnsvepning. Är då i v. 41+2 tror jag om jag räknat rätt.
Är det någon här som fått en hinnsvepning? Funkade det?
Sen skulle jag nästa onsdag ringa till förlossningen om bebis inte kommit för att förhoppningsvis sättas igång på torsdagen. Känns som världens längsta graviditet. Den kommer ju aldrig ta slut. Är oerhört rädd för att dom säger att det är fullt på förlossningen o att jag får vänta, för det finns en risk för det tydligen.. hatar hur alla omkring en hela tiden ska fråga om bebisen kommit... känner inte längre för att ens gå ut o ja svarar inte längre i telefon för folks frågor om bebisen...
Kl 17.21 kom vår lilla flicka till världen. Kl 16.45 var jag öppen 5 cm så det gick galet fort på slutet. Hennes hjärtljud sjönk så det var läkare här o hon fick hjälp ut med sugklocka. Har ff inte fått reda på vikt o längd men bm sa att hon säkert väger 4 kg o att hon såg lång jt ??
Kl 17.21 kom vår lilla flicka till världen. Kl 16.45 var jag öppen 5 cm så det gick galet fort på slutet. Hennes hjärtljud sjönk så det var läkare här o hon fick hjälp ut med sugklocka. Har ff inte fått reda på vikt o längd men bm sa att hon säkert väger 4 kg o att hon såg lång jt ??