• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Beya
    fantasy06 skrev 2015-12-09 20:01:30 följande:

Kl 17.21 kom vår lilla flicka till världen. Kl 16.45 var jag öppen 5 cm så det gick galet fort på slutet. Hennes hjärtljud sjönk så det var läkare här o hon fick hjälp ut med sugklocka. Har ff inte fått reda på vikt o längd men bm sa att hon säkert väger 4 kg o att hon såg lång jt ??

Grattis!! Åh va glad jag är för din skull! Då hann du inte få bedövning eller?
  • flugsvamp
    Beya skrev 2015-12-09 12:54:00 följande:

Stort grattis måste varit lite överraskande

Tycker du verkligen det med förlossningen? det är just den jag fasar och har ångest över.

Ja det var lite oväntat. Är det ditt första barn ? Eller har du dålig upplevelse sen innan ?
  • Beya
    flugsvamp skrev 2015-12-09 20:15:56 följande:
    Ja det var lite oväntat. Är det ditt första barn ? Eller har du dålig upplevelse sen innan ?
    Mitt andra barn nu och ja smärtan och upplevelsen från min första har jag inte glömt trots att det är mer än sex år sedan. Är det ditt första barn?
  • Frankie86

Kl 17.21 kom vår lilla flicka till världen. Kl 16.45 var jag öppen 5 cm så det gick galet fort på slutet. Hennes hjärtljud sjönk så det var läkare här o hon fick hjälp ut med sugklocka. Har ff inte fått reda på vikt o längd men bm sa att hon säkert väger 4 kg o att hon såg lång jt ??

Hurra! Grattis till flickan! Va skönt att hon är här nu. Hoppas ni mår bra!
  • Snobi

Åh grattis!! Äntligen!
  • Tokstollen

Hade BF idag men firade ju två veckor med skrutten igår. Helt galet så fort tiden går så fort bebisen är ute. Två veckor som höggravid är ju som två månader med en bebis typ..

Såg att någon skrev om hinnsvepning. Jag fick det med mina första två barn och det satte fart på det hela då! Med tvåan var det dock vid andra hinnsvepningen som det kom igång.

Grattis till er alla som fått nyligen :)

• Anny123

Grattis alla som fått, det är såå roligt att läsa. Det gör att längtan efter krabaten i magen blur olidlig, men SNART så

• flugsvamp
    Beya skrev 2015-12-09 20:29:05 följande:

Mitt andra barn nu och ja smärtan och upplevelsen från min första har jag inte glömt trots att det är mer än sex år sedan. Är det ditt första barn?

Mitt andra också och det gick mycket bättre. Smärtan finns ju där men hela upplevelsen var så annorlunda den här gången. . Lycka till, det kommer gå jättebra!!
  • Polly 98

Bf + 1 idag... Suck!! Jag skulle ju inte gå över hade jag ju bestämt Stort grattis till alla er som fått era små juveler <3

• Beya
    flugsvamp skrev 2015-12-09 22:13:52 följande:
    Mitt andra också och det gick mycket bättre. Smärtan finns ju där men hela upplevelsen var så annorlunda den här gången. . Lycka till, det kommer gå jättebra!!
    Tack! :) Bf idag och det känns helt overkligt. Tror dock inte hon kommer idag..
    Det är väl vanligast att det börjar på natten va? Ni som har fått när började era värkar?
Svar på tråden BF december 2015 :-)