BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Har ni berättat för folk än? Nyfiken :)
Mitt illamående är värst på morgon och kväll (och när jag blir för hungrig eller trött...) så det har gått hyfsat på jobbet. Skulle på tjänsteresa två dagar den här veckan och ha långa dagar med en kollega så då testade jag postafen. Funkade jättebra för mig så testa om du inte redan har gjort det! Annars verkar det funka hyfsat att äta en banan eller nåt annat en kvart innan jag kliver upp.
Hej! Jag hoppar gärna in här. Plussade nu på morgonen, svagt men fullt synligt ÄL+9/BIM-3 och beräknad BF blir då 30/12 enligt ÄL. Har 3 mf bakom mig: augusti, november och senaste nu i mars så har inte ens gått en månad sen mf ännu. Nu hoppas jag det lilla livet vill stanna hos oss. Ska starta utredning om mf på onsdag så vi får se vad dom säger. Men just nu försöker jag att inte oroa mig så mkt.

Grattis till plusset och beklagar missfallen. Har också varit med om MA i v 10 i somras och sent avbrytande v 23 nu i januari. Min strategi är att inte tänka så mycket på det och ta en dag i taget. Hur hanterar du det?
Grattis till plusset och beklagar missfallen. Har också varit med om MA i v 10 i somras och sent avbrytande v 23 nu i januari. Min strategi är att inte tänka så mycket på det och ta en dag i taget. Hur hanterar du det?