BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag joinar er, 27år gammal. Plussade idag med barn nr två, blivande storebror är 13 månader. Bf 23/12 blir en spännande jul ????
Jag mådde bra när jag väntade första barnet. Kräktes en gång. väldigt lätt graviditet och hon kom på beräknad dag. Mår bra i denna graviditet också, lite för bra nästan känns de som..så jag hoppas allt ändå är bra därinne. Ska.på vul 28/4. Har alla ni ont i brösten? Känner nada där..
Jag ska också ha i december! 10 är det beräknat. Jag har vart så orolig angående missfall osv. Fick nämligen för en och en halv vecka sedan två små bruna (klumpar) när jag gick på toaletten. Hade en molvärkande känsla i magen så blev alldeles förstörd. Men efter att ha pratat Med både BM och skrivit en fråga till 1177 och fått svar från båda att det förmodligen bara vart en liten blödning som är väldigt vanligt i tidig graviditet lugnade jag ner mig en aning. Jag har inte blött eller så och har kvar mina ömma bröst så förhoppningsvis är lillen kvar där inne.
Ska till mödravårdcentralen för inskrivning på måndag, någon som vart där än? Vad gör man isf? Lite nyfiken då allt är så nytt för mig.
Någon annan som fått någon liten blödning som jag? Är nu i v 7 (6+1)
Alltså min rygg är fruktansvärd. Har knappt fått nån sömn på nätterna och det enda som lindrar är varma bad. Blir många såna. Känner mig som en 80-åring.
Har följt er i smyg ett par dagar nu, men idag plussade jag så tänkte hänga med er ????
Beräknat till 22, andra barnet ????
Har följt er i smyg ett par dagar nu, men idag plussade jag så tänkte hänga med er ????
Beräknat till 22, andra barnet ????
Tack så mycket, känns fortfarande overkligt! Hade missfall för ett år sen & har försökt sen dess och äntligen har det tagit sig!
Känns dock som de närmaste veckorna kommer vara jobbiga då tanken på missfall spökar! Tänk om man kunde snabbspola tiden ;)
Tack så mycket, känns fortfarande overkligt! Hade missfall för ett år sen & har försökt sen dess och äntligen har det tagit sig!
Känns dock som de närmaste veckorna kommer vara jobbiga då tanken på missfall spökar! Tänk om man kunde snabbspola tiden ;)