• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • godisvraket82

Hej. Fick veta igår att jag väntar nr 3 killen vill fortfarande fundera då han just precis höll på att gå.in i väggen och flytta hem igen. Då han vill vara själv och landa... I morgon ska vi bestämma hur vi gör. Jag både vill och inte vill.

• madde3

Jag har smyg läst eran tråd ett tag. Och äntligen kan jag också skriva här att jag har bf i december Mitt 3e är såå lycklig!!

• Dakine
    sosso08 skrev 2015-04-18 14:16:07 följande:
    kokosolja kan du köpa i vilken mataffär som helst, brukar stå vid alla ekologiska matvaror. Denna med fler brukar finnas
    Åh, tack! :) Och den kan man smörja kroppen med? :) 
  • Pyret 85

Och illamåendet har slagit till med full kraft här. Hoppas det snart går över.

• sosso08
    Dakine skrev 2015-04-19 00:18:05 följande:
    Åh, tack! :) Och den kan man smörja kroppen med? :) 
    Absolut, fungerar till mat/bak lika väl som till att smörja kroppen :)
  • Jia84
    madde3 skrev 2015-04-18 21:21:47 följande:

Jag har smyg läst eran tråd ett tag. Och äntligen kan jag också skriva här att jag har bf i december Mitt 3e är såå lycklig!!

Välkommen och grattis:)
  • evve88
    Pyret 85 skrev 2015-04-19 04:44:09 följande:

Och illamåendet har slagit till med full kraft här. Hoppas det snart går över.

Grattis!! :) är också extremt illamående hela dagarna. Måste äta hela tiden. Man blir ju nojjig av dom som säger att dom mår illa hela graviditeten för de orkar man ju inte med... :p
  • BowserSchnauzer
    madde3 skrev 2015-04-18 21:21:47 följande:

Jag har smyg läst eran tråd ett tag. smile1.gif Och äntligen kan jag också skriva här att jag har bf i december smile1.gif Mitt 3e smile1.gif är såå lycklig!!

Grattis till plusset!
Svar på tråden BF december 2015 :-)