• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Jia84

Vad går det första tidiga samtalet ut på? Hälsosamtalet?

Jag hade först tänkt att strunta i det och ringa lite senare och boka för inskrivning direkt. Men funderat lite mer på det och om det är värt att boka in ett tidigt samtal. Detta är ändå tredje barnet jag väntar. Tror inte jag va på nåt sånt samtal sist:)

• PrinsessanNova13
    Jia84 skrev 2015-04-20 23:16:39 följande:

Vad går det första tidiga samtalet ut på? Hälsosamtalet?

Jag hade först tänkt att strunta i det och ringa lite senare och boka för inskrivning direkt. Men funderat lite mer på det och om det är värt att boka in ett tidigt samtal. Detta är ändå tredje barnet jag väntar. Tror inte jag va på nåt sånt samtal sist:)

Tror inte jag heller varit på nåt sånt :)
    Vet inte heller om jag tänkt ringa nu eller lite senare :)
    Vad gör man där så tidigt känner jag mest ?
  • Pyret 85

Vaknade strax efter 4 med extremt illamående. Har redan kräkt ett par gånger och klockan är inte ens 6 :-O Känns som jag har varannan dag: må illa, må bra, må illa, må bra osv Blir till att ta en postafen och se om det hjälper.

• Honsomvill

Plussade igår, enligt mina egna beräkningar blir det 26December men hoppas på att gå över tiden och få en Januari unge. Ett missfall i bagaget.

Snart 22år gammal med sambo f som är 24år. :)

• FruGru

Jag joinar. Hade mens 17/4-19/4. Men ryckte det va konstigt att den va så kort. Tog ett test igår som visade svagt. Tog ett digitalt nu som visade Gravid 1-2 veckor.

Har ett tungt bagage med MF och MA och en bebis som dog i magen

Så jag har svårt att glädjas. Har rätt mkt molvärk. Så får se om det går vägen nu.

• nikki06

Grattis alla nya, och välkomna! Tipsar återigen om att lägga till Rozanna Pettersson på fb så lägger hon till er i vår hemliga grupp där vi har bf-lista mm :) nu är vi över 40 st men är bara kul med fler som kan peppa varann!

• gällka88

Jag vet inte va ja ska göra! Är just nu ute på praktik, på en operationsavdelning. Där använder man ibland röntgen under operationerna så då ska ju jag inte vara där! Vågar dock inte säga till mina handledare att jag är med barn... Känns så jävla tidigt, tänk om de inte blir nå... Är ju bara i vecka 5+6... Vi har ju inte ens berättat för våra föräldrar än!!

Jag vet att jag måste säga men vågar inte... :(

• Lizzie09
    gällka88 skrev 2015-04-21 10:27:52 följande:

Jag vet inte va ja ska göra! Är just nu ute på praktik, på en operationsavdelning. Där använder man ibland röntgen under operationerna så då ska ju jag inte vara där! Vågar dock inte säga till mina handledare att jag är med barn... Känns så jävla tidigt, tänk om de inte blir nå... Är ju bara i vecka 5+6... Vi har ju inte ens berättat för våra föräldrar än!!

Om jag var du så hade jag berättat, och förklarat för handledaren att det är väldigt tidigt och därför topphemligt :)
  • Jia84
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-20 23:50:22 följande:

Tror inte jag heller varit på nåt sånt :)

Vet inte heller om jag tänkt ringa nu eller lite senare :)

Vad gör man där så tidigt känner jag mest ?

Tror inte att man får någon ny info ändå, det har man hunnit och läsa om själv:)
  • Jia84
    gällka88 skrev 2015-04-21 10:27:52 följande:

Tror också det bästa är att berätta. Finns nog ingen annan väg tyvärr.
Svar på tråden BF december 2015 :-)