BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag är så nojig! Är i v 8 (7+3) och har mått väldigt illa, haft mensvärk till och från och sedan väldigt ömma bröst. Men inatt är det som att alla symtom försvunnit... illamåendet är borta, mensvärk en likaså. Brösten fortfarande lite ömma men inte i samma mängd. Känner mig inte speciellt trött heller (vilket jag var med första sonen) kanske bara lite nu. Tänker att "jaha, där dog det barnet!" Är det någon mer där symtomen börjat avta i den här veckan?
Ska göra vul på måndag , men är sååå nervös.
Vad kom dom fram till och vilka tester gjordes?
Jag har rosa röda flytningar. Så väntar bara på att det ska skita sig. Har molvärk. Tog ett nytt test imorse och det ökar inte i styrka. Lycka till alla ?
Jag störtblödde igår efter sex. Sen dess har jag blodiga flytningar. Så jäkla jobbigt. :(
Jag avvaktar med att åka in. Ser om det drar igång. Tack så mkt alla.
Det är helt vanligt att symptomerna kommer och går. Det sa min bm när jag var orolig förra gången. Så Länge du inte har ont och blöder rött blod så är det ingen fara. Lycka till och håll oss uppdaterade
Alltså ingenting gjordes på mig mer än vul. Allt hon kunde se var en tjock slemhinna. Ska tillbaka för nytt vul om tre veckor.
Hallå! 4+0 idag. Plussande igår. Oplanerat men välkommet. Lite missfall i bagaget men tänker inte på det - går det så går det.
Har två flickor 06 och 09. Samt två bonusbarn. Första gemensamma - och sista.
Alltså ingenting gjordes på mig mer än vul. Allt hon kunde se var en tjock slemhinna. Ska tillbaka för nytt vul om tre veckor.
Hallå! 4+0 idag. Plussande igår. Oplanerat men välkommet. Lite missfall i bagaget men tänker inte på det - går det så går det.
Har två flickor 06 och 09. Samt två bonusbarn. Första gemensamma - och sista.