• Anonym (fråga)

    någon som testat Womanizer?

    Någon som testat Womanizer?  Blev lite nyfiken, men den är ju rätt dyr så det hade vart intressant att höra vad andra tycker innan man köper..


    Det står följande om produkten: En världsnyhet du bara måste prova!
    "Womanizer" är den första stimulatorn som stimulerar tjejens klitoris utan beröring! Klitorisen sugs lätt upp av den påsatta stimulatorn och stimulerar med de pulserande tryckvågorna. Av/på-knappen är justerbar med ljuseffekt och impulsernas frekvens regleras steglöst på en genomskinlig knapp i strass-design. Mått: 160 x 50 mm. Vikt: 150 gram. Material: ABS, ftalatfritt. Laddas upp med medföljande laddningskabel och kontakt. Inklusive en reserv-påsats och bruksanvisning. Allt förpackat i en hård ask med dragkedja.
  • Svar på tråden någon som testat Womanizer?
  • Anonym (Fingret)

    Vi har haft våran Womanizer sedan några månader och hon får aldrig orgasm vid vanligt penetrerande sex,
    Men med denna samtidigt som jag penetrerar henne så får hon väldigt kraftiga orgasmer ofta 2-3st efter varandra.

    Igår så fick hon antagligen en sk fontänorgasm, när jag hade mina fingrar i henne samtidigt som hon hade Womanizern på klittan så blev det väldigt blött som det aldrig blivit förut.

    Hon tyckte det kändes nästan som hon kissade på sig när hon fick en våldsam orgasm, men det var den bästa hon någonsin fått sa hon.

    Hon nästan skämdes litegrann, men jag kramade om henne och sa att det var en fantastiskt fin upplevelse. Jag föreslog att vi ska försöka upprepa fontänorgasmen redan ikväll igen och det var hon gärna med på.

    Nu ligger lakan samt madrasskydd i tvättmaskinen, vi får ha en handduk med oss som extra ifall det skulle hända igen och det vill vi ju..

  • HasseA
    Anonym (Fingret) skrev 2016-12-02 08:52:17 följande:

    Vi har haft våran Womanizer sedan några månader och hon får aldrig orgasm vid vanligt penetrerande sex,
    Men med denna samtidigt som jag penetrerar henne så får hon väldigt kraftiga orgasmer ofta 2-3st efter varandra.

    ...
    Nu ligger lakan samt madrasskydd i tvättmaskinen, vi får ha en handduk med oss som extra ifall det skulle hända igen och det vill vi ju..


    Grattis till fina upplevelser!

    Jag vill bara tipsa om ett "lakan" som Jysk har för typ 229:-. Det har ju alltid funnits "plastad frotté" här och där, på löpmeter oftast, men den blir hård och tråkig ganska snart. Jysk har ett "lakan" som är mjukare, och till för typ sängvätare, med gummisnoddar i hörnorna, 200x90 stort (kanske nån mer storlek också), dvs lätt att lägga på och ta av, och mjukt och skönt att ligga på. Rekommenderas starkt (av oss som i många år haft det rätt blött under oss, rätt ofta).

    /Hasse
  • Anonym (Beroende)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-01 10:52:41 följande:
    Kul med någon som skriver utan att länka reklam! Blir ju grymt nyfiken på att testa efter din beskrivning.

    Vilken sort är det du har, förstår i tråden att det finns olika?
    Ursäkta sent svar!

    Det är denna jag har www.vuxen.se/womanizer-pro
  • Anonym (sjuksköterska)
    Anonym (Fingret) skrev 2016-12-02 08:52:17 följande:

    Vi har haft våran Womanizer sedan några månader och hon får aldrig orgasm vid vanligt penetrerande sex,
    Men med denna samtidigt som jag penetrerar henne så får hon väldigt kraftiga orgasmer ofta 2-3st efter varandra.

    Igår så fick hon antagligen en sk fontänorgasm, när jag hade mina fingrar i henne samtidigt som hon hade Womanizern på klittan så blev det väldigt blött som det aldrig blivit förut.

    Hon tyckte det kändes nästan som hon kissade på sig när hon fick en våldsam orgasm, men det var den bästa hon någonsin fått sa hon.

    Hon nästan skämdes litegrann, men jag kramade om henne och sa att det var en fantastiskt fin upplevelse. Jag föreslog att vi ska försöka upprepa fontänorgasmen redan ikväll igen och det var hon gärna med på.

    Nu ligger lakan samt madrasskydd i tvättmaskinen, vi får ha en handduk med oss som extra ifall det skulle hända igen och det vill vi ju..


    *Nästan som hon kissade på sig". Då var det det hon gjorde. Sk fontänorgasmer kommer från urinblåsan....alltså kiss. Så är det verkligen så häftigt med kvinnor som kissar när man har sex med dom?
  • Anonym (Oh yes)
    Anonym (sjuksköterska) skrev 2017-09-26 17:49:48 följande:

    *Nästan som hon kissade på sig". Då var det det hon gjorde. Sk fontänorgasmer kommer från urinblåsan....alltså kiss. Så är det verkligen så häftigt med kvinnor som kissar när man har sex med dom?


    Haha, ja det är det nog faktiskt många som tycker :)
  • Anonym (LMGTFY)
    Anonym (sjuksköterska) skrev 2017-09-26 17:49:48 följande:
    *Nästan som hon kissade på sig". Då var det det hon gjorde. Sk fontänorgasmer kommer från urinblåsan....alltså kiss. Så är det verkligen så häftigt med kvinnor som kissar när man har sex med dom?
    Fel..

    Iallafall enligt Wikipedia. sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation

    Utsöndras av körtlar (Skenes Körtlar) bredvid urinröret. Har ett helt annat kemiskt innehåll än urin.

    Jag har aldrig lyckats framkalla någon så jag har den erfarenheten framför mig.
  • Anonym (sjuksköterska)
    Anonym (LMGTFY) skrev 2017-09-27 22:51:25 följande:
    Fel..

    Iallafall enligt Wikipedia. sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation

    Utsöndras av körtlar (Skenes Körtlar) bredvid urinröret. Har ett helt annat kemiskt innehåll än urin.

    Jag har aldrig lyckats framkalla någon så jag har den erfarenheten framför mig.
    Nix! Endast mkt små mängder kommer från körtlar. Vid sk fontänorgasmer, alltså när det är större mängder, så är det från urinblåsan. Alltså huvudsakligen urin. 
    onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract
  • Anonym (LMGTFY)
    Anonym (sjuksköterska) skrev 2017-09-29 02:10:44 följande:
    Nix! Endast mkt små mängder kommer från körtlar. Vid sk fontänorgasmer, alltså när det är större mängder, så är det från urinblåsan. Alltså huvudsakligen urin. 
    onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799...
    Där ser man.. Jag får väl se mig överbevisad. Wikipedia mot en Vetenskaplig studie.
    Då kanske jag inte ska försöka framkalla någon sådan då...Känner ingen lust att prova wet.
  • Anonym (Suss)

    Har en sån älskar den vilka orgasmer använder den gärna när vi har sex

  • RadioAnna

    Jag måste få säga mitt här känner jag. Att en MAN skulle få för sig att läxa upp kvinnor om VÅRA orgasmer är bullshit. Jag är nybliven ägare av en Satisfyer Pro Next Generation, och första gången jag använde den kom jag inom 2 minuter, och det var definitivt en fontänorgasm, och det var definitivt inte urin. 


    Jag har aldrig fått fontänorgasm innan (är 25) men det gick inte att missta för något annat. För det första är det en helt annan känsla än en "vanlig" (klitoris eller g-punks) orgasm, det kom mycket vätska, nästan så man blev nervös.


    För det andra känns det faktiskt verkligen som att kissa på sig. Jag var själv osäker där ett tag, men eftersom jag fick en orgasm så kunde det inte vara kiss. Vi kvinnor, precis som er män, kan nämligen inte kissa när vi är sexuellt upphetsade (prova själva, I dare you). För mig går det verkligen inte. Så det är inget tvivel om att det skulle vara kiss. Jag är 100% säker på det. Det kanske är spår av urin i vätskan, men då vill jag påpeka att ni män kissar och kommer ur samma rör så kasta inte sten i glashus. Och snälla uttala er inte om det här med fontänorgasmer om ni inte själva upplevt det, ni män som tror ni vet allt.


    Mitt tips till er kvinnor som vill ha fontänorgasm är att inte hålla tillbaka alls när ni använder er satisfyer eller womanizer. För att göra det lite mer konkret, istället för att dra ihop eller "knipa" med bäckenbottenmusklerna, som vi är vana att göra vid orgasm, försök att trycka utåt som när ni kissar. Det kommer att kännas liknande som det. Och det viktigaste av allt är att inte sätta för mycket press på er, händer det så händer det. För mig kom det helt som en överraskning, jag försökte inte!


    Lycka till med era fontänorgasmer damer!

  • Anonym (suck)
    RadioAnna skrev 2017-11-01 18:11:37 följande:

    Jag måste få säga mitt här känner jag. Att en MAN skulle få för sig att läxa upp kvinnor om VÅRA orgasmer är bullshit. Jag är nybliven ägare av en Satisfyer Pro Next Generation, och första gången jag använde den kom jag inom 2 minuter, och det var definitivt en fontänorgasm, och det var definitivt inte urin. 


    Jag har aldrig fått fontänorgasm innan (är 25) men det gick inte att missta för något annat. För det första är det en helt annan känsla än en "vanlig" (klitoris eller g-punks) orgasm, det kom mycket vätska, nästan så man blev nervös.


    För det andra känns det faktiskt verkligen som att kissa på sig. Jag var själv osäker där ett tag, men eftersom jag fick en orgasm så kunde det inte vara kiss. Vi kvinnor, precis som er män, kan nämligen inte kissa när vi är sexuellt upphetsade (prova själva, I dare you). För mig går det verkligen inte. Så det är inget tvivel om att det skulle vara kiss. Jag är 100% säker på det. Det kanske är spår av urin i vätskan, men då vill jag påpeka att ni män kissar och kommer ur samma rör så kasta inte sten i glashus. Och snälla uttala er inte om det här med fontänorgasmer om ni inte själva upplevt det, ni män som tror ni vet allt.


    Mitt tips till er kvinnor som vill ha fontänorgasm är att inte hålla tillbaka alls när ni använder er satisfyer eller womanizer. För att göra det lite mer konkret, istället för att dra ihop eller "knipa" med bäckenbottenmusklerna, som vi är vana att göra vid orgasm, försök att trycka utåt som när ni kissar. Det kommer att kännas liknande som det. Och det viktigaste av allt är att inte sätta för mycket press på er, händer det så händer det. För mig kom det helt som en överraskning, jag försökte inte!


    Lycka till med era fontänorgasmer damer!


    Men snälla arga feminist, du såg väl att personen som ifrågasatte fontänorgasmen var en sjuksköterSKA? du vet sådär som i en kvinna som sköter sjuka? Och du så väl att hon också postade en länk med vetenskaplig bevis som förmodligen är klart mer trovärdig än dina egna upplevelser i sänghalmen.

    Utöver det så är det ingen jäkel som sagt att det skulle vara mer äckligt med kvinnopiss i urinröret än manspiss. Det är något DU och endast DU tog upp. Så den enda som kastar sten åt alla håll och kanter är nog enbart DU.

    Fan va trött man blir på alla dessa lättkränkta feminister som ska göra precis allt till ett könskrig Kräks
  • Anonym (Lisen)

    Hej, kapar denna tråd lite.

    Har precis köpt en womanizer PRO 500 tror jag den hette för 1700kr.

    Hade höga förväntningar.

    Jag har provat den fyra ggr och alla gångerna har det kommit kiss nästan direkt. Fick inte orgasm samtidigt och det luktade urin. Kan det vara för att den stimulerar urinröret mynning?

    Nu vill min man vara med och prova den på mig men det vågar jag ju inte !

    Hjälp!

  • MrSecret
    Anonym (sjuksköterska) skrev 2017-09-26 17:49:48 följande:

    *Nästan som hon kissade på sig". Då var det det hon gjorde. Sk fontänorgasmer kommer från urinblåsan....alltså kiss. Så är det verkligen så häftigt med kvinnor som kissar när man har sex med dom?


    Ja, det är härligt med fontänorgasmer. Det är så sexigt och porrigt när det sprutar ur fittan och rinner längs hennes lår.
  • Anonym (Wow)

    Bästa leksaken jag och min fru använder rekommenderar. Ser att tråden är tätt gammal hoppas du köpt

  • Anonym (Man)

    Har precis köpt en Satisfyer 2 som är en kopia av womanizer som jag förstår. Hon ska få den i present nu i helgen tänker jag så jag får väl återkomma hur den funkar för henne/oss.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2018-05-24 18:29:50 följande:

    Har precis köpt en Satisfyer 2 som är en kopia av womanizer som jag förstår. Hon ska få den i present nu i helgen tänker jag så jag får väl återkomma hur den funkar för henne/oss.


    Provkörd och vad kan man säga? Först när hon testade dem så tyckte hon att den inte var så speciell och hon sa att hon inte förstod riktigt hur den skulle fungera. Hon tyckte mina fingrar var bättre. Efter ett tag fick den en andra chans och då verkade hon mottaglig. Hon fick orgasm på ungefär 15-20 sekunder och bara skrattade efteråt av vilken effekt den hade. Tydligen så vill hon använda den fler gånger med. :)
  • Anonym (Perseus)
    Anonym (fråga) skrev 2015-04-10 19:39:29 följande:

    Någon som testat Womanizer?  Blev lite nyfiken, men den är ju rätt dyr så det hade vart intressant att höra vad andra tycker innan man köper..


    Det står följande om produkten: En världsnyhet du bara måste prova!
    "Womanizer" är den första stimulatorn som stimulerar tjejens klitoris utan beröring! Klitorisen sugs lätt upp av den påsatta stimulatorn och stimulerar med de pulserande tryckvågorna. Av/på-knappen är justerbar med ljuseffekt och impulsernas frekvens regleras steglöst på en genomskinlig knapp i strass-design. Mått: 160 x 50 mm. Vikt: 150 gram. Material: ABS, ftalatfritt. Laddas upp med medföljande laddningskabel och kontakt. Inklusive en reserv-påsats och bruksanvisning. Allt förpackat i en hård ask med dragkedja.

    Det finns en mycket billigare variant som heter Satisfyer. Alla jag har pratat med som testat den är helt lyriska över den.
  • Anonym (Man)

    Använde den en andra gång igår kväll (tillsammans). Jag vet inte om hon använt den själv men jag hoppas det.

    Efter lite smek och pill kom den fram, efter typ 2 minuter fick hon orgasm med den. Hon låg i mitt knä och körde på sig själv, själv hade man en underbar överblick (privat onanishow)

  • AnnaRonn

    Älskar min nya i guldfärg väldigt väldigt mycket! Den kostar lite mer men har säkert runt 10 magiska (...) lägen som får mig att hitta exakt rätt med luftflöde, takt och vibration!


    Tycker ni ska testa de från lufttrycksvibrator.net när det är dags att byta ut den gamla :) Väldigt snygga också så känns lite mer exklusivt... Skål


    Anna
Svar på tråden någon som testat Womanizer?