• Anonym (XO)

    Konstigaste ni haft i fittan?

    Vad är det konstigaste ni haft i fittan för sexuella ändamål? Har ni onanerat med något riktigt konstigt, frukter, grönsaker, vibrerande mobil.?

  • Svar på tråden Konstigaste ni haft i fittan?
  • Swedman

    Rolig läsning. Även upplysande. Inser att vi män saknar verktyg vi kan roa oss med. Möjligtvis en vattenmelon med ett hål i. Inte ofta man har meloner hemma dock.

  • ThreeCherries

    Hmm. Skruvmejsel? Haha. Var fjortis och kåt och desperat efter något som liknande dildo, då hittade jag en ergonomisk skruvmejsel med fantastiskt handtag där ute i förrådet.

    Det som känns mest bisarrt känslomässigt dock är alla fingrar som varit där inne i vårdsyfte, kommer aldrig vänja mig vid att behöva ha främlingars fingrar i min insida, det är det värsta med förlossning och det jag ser minst fram emot varje gång.

  • Anonym (Hona)
    Anonym (Bara jag) skrev 2020-06-30 23:38:29 följande:
    Ett sånt där gummifiskdrag, jigg, utan krokar.
    Prova med krokarna på Skrattande
  • Anonym (Manuell växellåda...)

    Hade en kille som sett ett porrklipp där tjejen onanerar på växelspaken i en bil, som han då berättade för mig att det hade varit så sexigt om jag också ville göra.

    Och jag är väll inte sämre än att jag nästa gång vi var ute och körde bad honom stanna på ett avskilt ställe... Det var bökigt och inte helt skönt om jag ska vara ärlig, men desto bättre det jag fick efteråt...

  • Anonym (Hejsan)

    Härligt med många unga tjejer som blivit kåta och fantasifulla, och använt mycket skojiga saker för att få något i sig då!

  • Anonym (Hejsan)

    Hade en tjej som onanerade med att rida och gnida en blöja ovanpå en kudde i yngre dar. Någon som gjort något liknande?

  • Anonym (bokmalen)
    Anonym (Hejsan) skrev 2020-07-03 19:14:29 följande:

    Hade en tjej som onanerade med att rida och gnida en blöja ovanpå en kudde i yngre dar. Någon som gjort något liknande?


    Rida på kuddar lärde jag mig som 12-åring av att läsa den historiska biografin om Katarina den Stora av Henri Troyat.

    Det gick utan problem. (pun intended)
  • Anonym (Titti)

    På fyllan tog jag mammas stearinljus. Minns inte så mkt av det men var troligtvis inte så jätteskönt

  • Anonym (Hejsan)
    Anonym (bokmalen) skrev 2020-07-03 19:23:38 följande:

    Rida på kuddar lärde jag mig som 12-åring av att läsa den historiska biografin om Katarina den Stora av Henri Troyat.

    Det gick utan problem. (pun intended)


    Verkar ganska vanligt, men blev dom inte kladdiga?
  • Anonym (Fittan)

    Det konstigare är nog handtaget på en stor gryta som jag sen serverade mat ur på en fest för massor av år sen. Har nog testat både gurka, banan, morot och zucchini och andra föremål som borde och eltandborste till klittan.

    Senast red jag en deodorant som åkte upp så långt så det var skit svårt att få ut den. Blev lite rädd att behöva åka till sjukan...:)

  • Anonym (Johanna)

    Är tjej och har aldrig stoppat upp nånting i fittan när jag onanerar. Vill bara smeka klitoris. Får ont av tanken av alla hårda saker ni stoppar upp?? O vissa av er stoppar upp saker som torkar ut fittan?? Man har ju knappt nån känsel i slidan så förstår inte vad man får ut av att stoppa upp saker?? Kan nån förklara?

    Däremot förstår jag mer om man vill ha en kuk i sig då de ger en närhet o så när man har sex

  • Anonym (Hejsan)
    Anonym (Johanna) skrev 2020-12-05 15:23:33 följande:

    Är tjej och har aldrig stoppat upp nånting i fittan när jag onanerar. Vill bara smeka klitoris. Får ont av tanken av alla hårda saker ni stoppar upp?? O vissa av er stoppar upp saker som torkar ut fittan?? Man har ju knappt nån känsel i slidan så förstår inte vad man får ut av att stoppa upp saker?? Kan nån förklara?

    Däremot förstår jag mer om man vill ha en kuk i sig då de ger en närhet o så när man har sex


    Nu är ju jag kille, men jag tror nog att när dom stoppar upp saker i sig, är det nog mest fantasierna i kombination med det dom stoppar upp i sig, det som gör det! Ni känner ju att något förs upp där, men inte känsligt som klittan, så dom fantiserar nog om någons kuk skulle jag tro
  • Pussan
    Anonym (Manuell växellåda...) skrev 2020-07-03 15:20:18 följande:

    Hade en kille som sett ett porrklipp där tjejen onanerar på växelspaken i en bil, som han då berättade för mig att det hade varit så sexigt om jag också ville göra.

    Och jag är väll inte sämre än att jag nästa gång vi var ute och körde bad honom stanna på ett avskilt ställe... Det var bökigt och inte helt skönt om jag ska vara ärlig, men desto bättre det jag fick efteråt...


    Nej, ingen höjdare fysiskt men rätt mentalt hett ändå. Jag har också provat en gång för att hetta upp en karl och har samma erfarenhet....it worked!
  • Hunken80
    Pussan skrev 2020-12-06 22:37:28 följande:

    Nej, ingen höjdare fysiskt men rätt mentalt hett ändå. Jag har också provat en gång för att hetta upp en karl och har samma erfarenhet....it worked!


    Haha faan vad nice :D
Svar på tråden Konstigaste ni haft i fittan?