Anny123 skrev 2015-12-20 21:47:45 följande:
Ajdå det lät inte så skönt. Men det är ju trots allt inte så längesen du gjorde snittet heller. Hoppas gördeln hjälper. Vart köper man en sån? Nätet?
Skönt att lillen mår bra. Har du känt några tendenser till mjölkstockning? Med vår äldre dotter fick jag aldrig mjölkstockning, men små signaler innan såsom klumpar i brösten etc. Att massera brösten medan man duschar varmt hjälpte för mig. Å tänk på att inte frysa om brösten
Åh vad jag längtar tills imorgon och efter lillen som bott därinne så länge, men är samtidigt livrädd, puh!! Vill bara att tidenbska gå fort...
Min vän hade köpt sin på apoteket men hittade ingen sär vi bor så beställde på nätet.
Känner att brösten blir väldigt fyllda och hårda. Känns som lite knöligt ibland. Har suttit med vetekudde på vilket känns skönt och då börjat det rinna ifrån bröstvårtorna också. Sen när jag ammat så lättar ju det såklart. Vet inte vilket som är bäst. Amma från en eller båda när bebis ska äta??? Just nu ammar jag honom först på den ena sen blir det rapning ev blöjbyte och därefter det andra bröstet.
Stort lycka till idag!! :) :) spännande att höra hur du upplever op.