• Eloons

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Bell13 skrev 2016-07-20 18:28:34 följande:

Ser tydligt ett streck till. Stort grattis hoppas det ska gå hela vägen

Tack så jättemycket! :) jag hoppas du får ditt plus snart igen
  • Eloons
    babypower skrev 2016-07-20 20:56:50 följande:

Grattis!! Hoppas att det blir starkare här i dagarna! :) Nu har jag snart äl igen så nu jäklar alltså!! ;)

Tack!! :) ja jag hoppas det med :)

Ja nu jäklar! jag håller tummarna! :)
  • Eloons
    ally01 skrev 2016-07-21 19:02:41 följande:

Chocken är enorm! Ingen speciellt spännande kurva och ett väldigt svagt gråaktig plus med cb plus.. men cb digitalt sa annat! 4:e försöket, första barnet och jag verkligen hoppas att krabaten stannar där hela vägen:)

Gud va kul! Grattis! :) har BIM varit?
  • Eloons
    ally01 skrev 2016-07-21 21:24:44 följande:

Tack! Nej bim är inte förrän söndag men vi ska iväg med massa vänner på weekend ihelgen så kände att jag var tvungen att testa innan för att veta om jag ska avstå från alkoholen:) är på äl+9 idag.

Va kul att det syntes så tidigt på ett digitalt! :) stort grattis igen!
  • Eloons

Nu är det verkligen bekräftat för oss! En liten aprilbebis :) nu hoppas vi att det funkar hela vägen!!
  • Eloons
    Mariaelin skrev 2016-07-22 06:28:42 följande:

Grattis Eloons och ally01! :)

Nu har jag också plussat, är i chock haha!!

Grattis!! :)
  • Eloons
    tufflan3 skrev 2016-07-24 18:51:06 följande:

Har följt tråden och analyserat tempkurvor!

Nu är det min tur att dela med mig av en kurva! Håll tummarna för att allt går som det ska!

Bf 3/4 ????

Grattis!!
  • Eloons
    Emmissara skrev 2016-08-01 18:36:45 följande:

Jag vet att man ska ta tempen på morgonen när man vaknar och vid ungefär samma tidpunkt och det. Men jag har även ibland tagit tempen under dagen (tog den precis nu). Om jag är frisk kommer jag aldrig över 36.9 mellan ÄL-BIM (brukar ligga mellan 36.6-36-8. De senaste dagarna har jag legat runt 37.1 och nu när jag testade låg jag på 37.2 Jag känner mig inte ett dugg sjuk och när jag blev gravid och jag tog tempen under dagen så låg jag runt 37.2 hmm spännande om 36 timmar får jag reda på om jag är gravid eller om jag kanske har någon infektion i kroppen som gör att både min basaltemp är högre samt min temperatur under dagen. (kan tillägga att när jag har tagit tempen så har jag inte gjort något ansträngde innan som skulle kunnat höja tempen, utan bara suttit och gjort skrivbordsarbete)

någon annan som har testat att även ta tempen under själva dagen bara för nyfikenhetens skull?

Jag har tagit massa under dagen för att kolla och då har den legat högt, samma sak där att jag inte har gjort något ansträngande... Den var jättelåg när jag inte haft äl än och sen efter äl när det visade sig att jag var gravid var den väldigt hög!
  • Eloons
    antagligen skrev 2016-08-08 05:46:52 följande:

Tänkte att jag skulle lägga in en uppdatering, efter tidigare önskemål. Det visade sig att min cykel var förlängd och enligt NC ska sluta på 51(!) dagar. Tempkurvan är fortsatt märklig i jämförelse med tidigare månader. För en ev grav, måste tempen konstant höjas eller kan den ligga på samma nivå efter höjningen?

Här är min kurva och jag är gravid, innan jag plussade så tog jag tempen regelbundet vid samma tid men nu är jag lite dålig på att ta den vissa dagar eftersom jag måste upp och kissa hela tiden... Men alla gravkurvor kan se väldigt olika ut men den ska hålla sig hög :)

• Eloons
    Eloons skrev 2016-08-08 06:31:10 följande:

Här är min kurva och jag är gravid, innan jag plussade så tog jag tempen regelbundet vid samma tid men nu är jag lite dålig på att ta den vissa dagar eftersom jag måste upp och kissa hela tiden... Men alla gravkurvor kan se väldigt olika ut men den ska hålla sig hög :)

Okej, min ägglossning är inte så långt fram haha... Jag har ändrat lite på beräknat BF för jag var på tidigt ul men ja, äl var ursprungligen på CD24 :)
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles