Tråden för oss som använder NaturalCycles
Glömde citera ;) se mitt nya inlägg med dagens graf! Gick upp lite till idag.. sp jag hoppas!
Glömde citera ;) se mitt nya inlägg med dagens graf! Gick upp lite till idag.. sp jag hoppas!
Jag plussade igår!!! Äl+11! Tog ett test för jag kände på mig att det var något annorlunda som höll på att hända och jajamän! Det var ett plus! Så glad! Direkt efter slutat med ppiller!
Lycka till nu ni andra!
Hade BIM igår! Ska testa igen imorgon så får vi se :)
Jag plussade igår!!! Äl+11! Tog ett test för jag kände på mig att det var något annorlunda som höll på att hända och jajamän! Det var ett plus! Så glad! Direkt efter slutat med ppiller!
Lycka till nu ni andra!

Alltså... Den sjuka besvikelsen idag. Bim+2, tempen sänktes imorse och mensen kom. Jag var helt övertygad om att jag var gravid.. Suck!! Även att NC flyttade fram äl till den dagen det höjdes istället vilket känns lite konstigt..
Jaja, inget att göra men väntan är inge rolig nu!
Förstår att det är frustrerande, men det kommer nog igång snart! Håller tummarna!
Hej! Min kurva ser lite liknande ut, jättemycket upp o ner. Är på cd27 o fortfarande ingen tydlig äl :( har haft dippar 2 dagar i rad nu så i.morgon måste det bli en stegring annars förstår jag ingenting! :( otroligt frustrerande, känns mycket lättare att vänta på bim då vet man ändå att man har en chans men väntan på äl som aldrig kommer är otroligt jobbig. Dessutom sticks o huggs det i livmodern hela dagarna. Som att kroppen inte kan bestämma sig, börjar förbereda äl men backar typ...
Alltså va tusan! Kan temperaturen öka såhär drastiskt innan mens, eller är det en supersen ägglossning? Fattar noll. Hjääälp=)
Min cykel är bara 25 dagar vanligtvis (med sen ÄL på CD17). Det verkade ska bli samma visa den här cykeln med sänkning idag på CD25. Men blödningen kommer liksom inte igång. Det har bara varit extremt lite idag, det brukar komma pang bom direkt på morgonen. Hur långt har ni mellan tempsänkning och full blödning?