• Tesanson

    Känner du dig ensam?

    Hej. Såg att ingen skrivit på ett tag så gruppen kanske inte längre är aktuell.

    Men skulle annars vilja vara med här (vilja är lite komiskt,för helst vill jag inte platsa i en grupp för psykisk ohälsa) Utan kanske en grupp för dom som mår toppen:)!

    Är sjukskriven 100% sen två år tillbaka. Har ätstörning sen tonåren och haft ångest/depression alla år. Fick nu (äntligen) i vuxen ålder diagnos Adhd vilket förklarar mycket varför jag kännt mig annorlunda!

    Ensam med två barn en flicka på 5 en pojke på 10 som ska utredas inom autismspektrat.

    Livet känns ibland hopplöst och lönlöst men ibland helt underbart. Dock väldigt ensamt då psykisk ohälsa fortfarande anses påhittat och något fult!!! Ibland önska jag det var något fysiskt fel för då är människor mer förstående till varför man inte vill/orkar eller har lust.

    Så en sådan här grupp är ett fantastiskt intuitiv. Här får vi spy galla utan snälla fraser som "det blir bättre" "kommer du bara ut så" "det ordnar sig" eller " varför mår du dåligt du har ju det bra"

    Så om ni är kvar därute så vill jag gärna bolla här:)

Svar på tråden Känner du dig ensam?