BF Januari 2016 :)
Mardrömmen var sann! Allvarliga hjärtfel, med allra största sannolikhet. Läkaren var säker på att socialstyrelsen beviljar. På fredag är det dags
Nu lämnar jag gruppen! Lycka till alla <3 lev och njut och var tacksamma!
Mardrömmen var sann! Allvarliga hjärtfel, med allra största sannolikhet. Läkaren var säker på att socialstyrelsen beviljar. På fredag är det dags
Nu lämnar jag gruppen! Lycka till alla <3 lev och njut och var tacksamma!
Är det någon här som tecknat gravidförsäkring? Jaf funderar på att teckna en gravidförsäkring extra. Eftersom vi fått barn tidigt innan så får är väl risken stor nu med och då får man ju ändå ersättning om man behöver stanna på sjukhuset eller så. Och såklart täcker den ju annat med och ngt skulle hända.
Måste ju tipsa om Någon missat, för de lite äldre syskonen finns de ju som en ståbräda fast en som man sitter på! Ser ju super bekvämt ut ifall man tänker sig en singelvagn :)
Har en väninna som köpte en smile och kört den ett år nu, hon är super nöjd. Men dom pumpar däck varannan vecka, den knäpper lite, är lite ranglig, ser redigt sliten ut trotts att sen mest använts på stads prommisar. Därav skulle jag säga tummen ner, och innan vi köpte vår dåvarande vagn så sa dom på babyproffsen att brio smile och happy är den absolut sämsta av vagnar i brio Emmaljunga klass! Så bättre finns nog för samma peng :)
Nu har vi varit och provkört och plockat med alla vagnarna som vi hade som alternativ och det blir nog den som vi fastnade för först- Cybex.
Så himla skön att köra, superlätt att fälla ihop och lite högre än andra vagnar.
Är en rätt ny vagn men är det någon som har några erfarenheter av den?