mirakelspektakel skrev 2016-01-21 09:35:15 följande:
jag lider med dig, räckte med att titta mig själv i spegeln i morse, såg ut som jag gått in i en vägg, alt gjort en skönhetsoperation i förrgår. Sovit som skit i natt, och då har jag endast mig själv att ta hänsyn till... (smita från sambons värmekaminkramar, räknas inte) hoppas att du får lite mer sömn under dagen iaf! <3
Haha åh mina sympatier här med! Jag är så trött så jag är yr, det är inte klokt. Men hormonerna hjälper nog lite. Vi ska på återbesöket på hemvårdsavdelningen idag vid 13 så jag får se hdet går med vila...
WiMe06 skrev 2016-01-21 09:36:12 följande:
Åh, vad jag känner igen mig, haha! Jag som sa vi hade en bra natt igår. Skönt att du känner att det börjar komma igång, då kanske hon blir nöjdare snart :) vi kan hoppas iallafall
Känns som min lilla donna borde hittat son rytm snart, 3 1/5 vecka idag, men hon har ju iofs bara ammat fritt 1 1/5 vecka så det kanske är därför hon tagit tid på sig.
Ammade vid 19.30 med en paus för grabbarnas godnattsaga vid 20.00. Sen fortsatte vi vid 22-tiden och vid 01-tiden gav jag upp och gav en flaska ersättning, fick några timmars sömn innan det var dags igen vid 04.30. Då flyttade jag in i äldsta sonens säng för båda grabbarna låg i vår säng och bredde ut sina arslen. När ska dem lära sig! Sen körde vi på till 6.30. Och så igen vid 7.30. Nu sover dockan gott i sitt nest och grabbarna är lämnade i skolan. Jag ska äta frukost! Just det shit, äggen!!
Mmmm ägg! Jag har fått värsta cravingen på ägg, men det är ju mycket nyttigt i iaf!
Haha så mycket folk i en säng, då förstår man dem som gör en familjesäng i ett helt rum!

Tänk vad tiden går, snart är hon en månad! Ja det kan säkert ta extra tid att hitta rutinerna då, jag undrar hur lång tid den här damen tar på sig... Hon sover i min famn nu, bara gnydde i nestet... suck.