WiMe06 skrev 2016-01-23 17:03:37 följande:
Klokt, det är kanske så jag får göra med, dem kan släppa av mig så kan dem köra en runda, hihi
Ja, det är verkligen bra att ha briotågbana, både för deras och föräldrars skull, hihi.
Näe, jag har egentligen bara hittat 2 pyjamas i stlk 44, sen har jag jagat ett set från hm med tunika och leggings men missat varenda auktion i stlk 50 så till slut blev det ett i stlk 56, haha.
Ja, men det är nog lite så man får göra, en amning i taget. Wendela har en skitdag idag, har inte kunnat lägga ifrån mig henne en enda minut känns det som. Vid 15.30 fick hon en flaska ersättning efter att precis ha ätit på mig i ca 1 timme. Hon slurpade i sig nästan 90 ml, var f*a gör ungen av all mat, hon kräks ju inte. Rapar knappt. Sen var det bara att lägga henne i vagnen och ut och gå för att se om hon kunde sova en stund. Yeey hon sov till vi kom in och jag var tvungen att ta av henne lite och killarna börjar peta på henne. Tack för den liksom. Hade det inte varit så jäkelens kallt hade jag låtit henne stå kvar ute och sova en stund.
Haha ja fasen man ska hinna pricka in auktionerna med, det är inte det lättaste! Men snart är de uppe i de större storlekarna och då finns det ju mer. Jag är så nöjd med den större bodyn jag köpte idag, en med stjärnor i olika färger. Jag har spanat på den sen kollektionen kom men tyckte 199 var lite väl mycket för en body. Nu fick jag den för 59.
En amning i taget, en dag i taget... en natt i taget. Även om natten till idag var ok med hanterbar smärta i brösten och faktiskt några timmars sömn, så får jag mer och mer ångest för varje timme som natten närmar sig. Det är inte bra det här! Men det gör så jävla ont i brösten så jag vet inte vad jag gör snart. Och jag vill ju bara amma lite enkelt... Om det här är priset jag får betala för att ha haft en så enkel förlossning så skulle jag välja en 1,5-dygnsförlossning som sist utan att blinka. Men sist hade jag ju ont ändå iofs... Tror det är därför allt känns så hopplöst. Jag hade jätteont i sex veckor då och helt oproblematiskt var det inte förrän efter tre månader. Det känns fruktansvärt att tänka sig att jag skulle ha såhär ont fram till mars...
Men fy tusan vilken skitdag!! Jättejobbigt när man inte får lägga ned dem!! Typiskt att hon vaknade när ni kom in, det är det som är nackdelen med den här årstiden så man inte bara kan ha samma kläder ute som inne eller låta dem vara kvar ute om man har möjligheten. Tänk att hon äter så in i norden! Jag trodde knappt det fick plats så mycket i de små.