BF Januari 2016 :)

Det är jättekul att höra och se vad ni köpt. Jag köpte första bebisplaggen igår. Har förälskat mig i newbie kollektionen på Kappahl. Lär bli en hel del plagg därifrån ![]()

www.lindex.com/m/se/7325902/
www.lindex.com/m/se/7327198/
www.lindex.com/m/se/barn/baby-44-86-cl/7286817/Moenstrad-body/
www.lindex.com/m/se/7326416/
Dessa plagg från Lindex tycker jag är fina och funderar själv på köp av dessa om det blir en pojke. Tycker dem passar fint till en pojke, lite roliga och fina mönster med.
Läste om er som letade pojkkläder och vill också tipsa om Zara, de har jättemycket fint. Pomp de lux gillar jag också, men deras kläder tror jag börjar på stl 80
Förresten! Ni som letar pojkkläder, nu vet jag ju inte vad ni har för stil men de kommer in en helt magisk liten fodrad bombar jacka i denim med öron snart! Perfekt att ha när man bara ska ut till bilen och inte vara utomhus så mkt! Gudomlig!! Säkerligen massa mer fint
Hej, jag har inte vart aktiv alls i den här gruppen, vilket är lite synd, men jag har ett par frågor till er :)
Jag är i vecka 19, 18+1 idag, och ska på RUL på fredag (som jag längtar ????) måste man fråga om vart moderkakan sitter eller berättar barnmorskan det?
Och så undrar jag om det är lika för alla eller inte men sen typ 2 veckor tillbaka så kan jag inte längre luta mig mot t.ex. bänkar med magen ???? känner av väldigt tydligt mellan naveln och blygdbenet, precis som om lillen skulle ligga väldigt ytligt just där, men det kanske är så? Det kanske ska vara så? :) Mvh Michaela
Blev dock tillbakaflyttad 1 v! Och det kan inte stämma eftersom jag vet ju när jag plussade. Men hon sa det kunde vara så. Fler som också blev det?