Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Januari 2016 :)

Seven Costanza skrev 2015-07-30 19:39:26 följande:
    Så har jag också förstått det. Jag vet inte om jag kommer smörja, tror inte det, men alla gör ju som man tycker känns bäst.

Runt vilken vecka är det förresten som vissa börjar binda mycket vatten i kroppen?
    Jag började samla på mig vätska efter vecka 30 typ, men de va ju också för att de var en döööhet sommar förra året. Men slutet av graviditeten iaf
  • mitthemligajag
    MeEmmA skrev 2015-07-31 08:25:18 följande:
    Det är ju upp till föräldrarna och det blir det ju även om de inte berättar eftersom att man ändå kan boka in ett privat i så fall, blir lite orättvist att betala för det bara som jag gjorde med min dotter medan en kompis som hade en annan bm fick veta gratis.
    Har också hört att det är många som säger att dom tror, men inte är 100% säkra, hade inte haft något emot om dom sa så... Får se om jag lyckas övertala henne vid rul, men jag tror inte det.
    Ja hoppas verkligen hon talar om!
  • mitthemligajag
    Seven Costanza skrev 2015-07-31 21:23:26 följande:
    Okej, nej det kommer ju inte vara så himla varmt direkt när vi är höggravida så då kanske man inte binder så mycket vatten, det vore ju bra smile1.gif .
    Ja ush, de var mindre kul. Alla skor var för trånga och fingrarna dunkade och var uppsvällda. Gjorde verkligen ont, ush! Nej de har sina fördelar med att vara preggo vintertid :D
  • mitthemligajag
    polken skrev 2015-08-02 12:44:14 följande:

Hej! 

Jag väntar mitt första barn BF 9 januari. Vilket betyder att jag är i vecka 18 nu, men magen har inte vuxit någonting!! Behöver bli orolig om det verkligen är något där inne eller om det lever.. Är det någon som känner samma sak??

Hej grattis! Fick barn för snart 10 månader sedan är går in i veckan 19 och 3 dagar. Har inte heller någon mage :)
  • mitthemligajag
    Kixpix skrev 2015-08-02 14:16:11 följande:
    Ja precis! Vet inte vad jag ska köpa för åkpåse, jag gillar dem från voksi, så söta! Dyra, men det har vi råd med. Tyvärr är både jag och sambon lite emot beg när det gäller saker man sover i osv. Vet inte varför!

Vad kul med kläder! Jag tror jag väntar till 26/8 när jag har RUL. då känns det förhoppningsvis mer på riktigt. Sen får det nog bli en tur till Ullared och handla en himla massa! :)
    Vill bara tipsa om bugaboos HP påse om man ändå ska lägga mkt pengar! Fruktansvärt dyr men otroligt bra!!!! Två skick så den passar i 30 minus likaväl som 4 plus grader :) blir att önska oss en till nu till lillasyskon i julklapp haha
  • mitthemligajag
    polken skrev 2015-08-02 21:03:31 följande:

Så jag behöver inte oroa mig, det är väl olika från person till person :)

Men tycker det är såå vackert med en mage Gravid

Du hinner nog till och med tröttna på den så njut av ditt vanliga jag så länge du kan haha, snart säger de poff! Tror mångas mage inte kommer förens runt vecka 23 24
  • mitthemligajag

Åhh låg en hel timme igår i lugnan ro och bara myste med magen, små buffar och rörelser hela tiden och de är sååå mysigt!

• mitthemligajag

Åhh låg en hel timme igår i lugnan ro och bara myste med magen, små buffar och rörelser hela tiden och de är sååå mysigt!

• mitthemligajag
    kindofnothing skrev 2015-08-04 12:31:14 följande:

Jag tyckte mig känna lite fladder i en sekund för några dagar sen o nu tyckte jag det igen men upprepat. Är bara i v 16 så det känns tidigt.. När jag känt det har jag bara legat på soffan iofs. Men var i magen har ni kämt först fladdret? Detta var vid naveln, ligger inte bebisen längre ner?

Min livmoder har inte nått naveln än trotts att jag nyss var gravid men tror den ska ligga i navel höjd efter vecka 20 :) men jag känner mest nere kanske 5-10 cm under naveln typ vid blygdbenet
Svar på tråden BF Januari 2016 :)