BF Januari 2016 :)
Nu har vi varit hos min lilla farmor som fyller 90 i år, den enda vi har kvar av den generationen, hon blev så glad över att vi kom. Och ännu gladare över att Sally ska få Astrid som andranamn, efter henne. <3 Axel har verkligen kört igång stora reaktionsarsenalen nu, först vägrade han klä på sig när vi skulle åka så maken fick bära ut honom utan ytterkläder, sen vägrade han detsamma när vi skulle åka hem. Däremellan var han allmänt högljudd och vägrade lyssna på oss föräldrar och ville bara leka med mormor, vilket han förstås fick. Mamma undrade om han kke skulle komma till dem och sova över nånting i veckan och det är klart att han skulle gilla det för där får han ju total uppmärksamhet. Men samtidigt vill jag inte att han ska känna sig bortskickad så jag är osäker, han är så väldigt ombytlig nu. Såklart! Inte lätt med den där omställningen. Som nån sa, att få syskon är ju som att ens partner skulle komma hem med en ny människa och säga "den här personen ska leva med oss nu och dela allting och alltid vara med oss, jag älskar hen och nu måste hen få den mesta uppmärksamheten ett tag men jag älskar dig ändå vet du". Jag skulle ju inte direkt ha så lätt att hantera den situationen så jag förstår att det är svårt för en fyraåring...