Eleonor01 skrev 2016-01-26 11:40:57 följande:
Vi ringde själva trots att de lämnar över. Vi har tele tid mellan 8-10 men sen fick vi ett annat nummer som vi kunde ringa på m saker som inte kan vänta till dagen efter om tele tiderna e slut! Riktigt smart tyckte jag iaf trots att jag aldrig använt Bvc till annat än att väga mäta å vaccinera. Hoppas det blir likadant m tjejen också :))
Jösses vad tiden går fort! Imorgon e Lily en vecka!!! Måste medge att Jag sörjer att aldrig bära en graviditet eller föda fler ggr. Vi ska inte ha fler biologisks barn men planerar att hjälpa andra å kanske stå som fosterfamilj eller akutboende. Någon annan som är det?
Ja det är bra att ha ett sånt "nödnummer" faktiskt! Hade behövt det nu, framförallt är det maken som behöver lugnas om naveln tror jag.

Vi har inte heller behövt bvc mer än för rutinkontrollerna men det är ju skönt att veta att man KAN nå dem iaf. Här verkar det ju vara som med vc att man måste ringa vid 7 för att ha en chans...
Jag sörjer inte att jag aldrig mer ska vara gravid, däremot att jag aldrig mer kommer få föda, jag tycker det är så sjukt häftigt och ännu mer så efter Sallys förlossning, jag har fortfarande svårt att fatta att jag fixade den i princip själv och helt utan smärtlindring... Jag skulle kunna föda 50 gånger till om jag fick! Men så blir det inte. Japp, vi har pratat om att bli familjehem av något slag men det får vänta tills barnen är större och vi har fasta jobb att vara hemma ifrån, hehe.