Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

BF Januari 2016 :)

Sudden92 skrev 2015-06-06 08:00:06 följande:

Har ni gått upp nånting i vikt tjejer? Jag är nojjig över att jag inte gått upp alls.

Min vikt har ändrats med 0,5 kg, men det oroar mig inte, är ju bara i v 8
  • WiMe06
    Seven Costanza skrev 2015-06-06 14:29:49 följande:

Är det någon mer som tittar på Barnmorskan i East End på SVT? Jag tittade nyss på senaste avsnittet på svt play och grät som en tok! Väldigt sorgligt men jag rekommenderar verkligen den serien. Jag blir så tagen nu av allt som ha med småbarn att göra. Känner mig dock fortfarande väldigt nervös för ultraljudet nu på onsdag för jag känner mig inte alls gravid, nästan övertygad att det inte är någon därinne... Usch hoppas så att allt går bra!

Usch vad hemskt för dig att känna att det inte finns ngn där. Hoppas verkligen att allting är bra och att där ligger en liten och gottar sig på onsdag.
  • WiMe06

Lider med er alla som inte känner av så mkt och är oroliga. Det är jobbigt när man känner en sån oro som inte vill ge med sig. Ni som har vul, hoppas såklart jättemkt för er att ni får se era små knyten sprattla och boa in sig där inne. Styrkekramar till er.

• WiMe06

Lider med er alla som inte känner av så mkt och är oroliga. Det är jobbigt när man känner en sån oro som inte vill ge med sig. Ni som har vul, hoppas såklart jättemkt för er att ni får se era små knyten sprattla och boa in sig där inne. Styrkekramar till er.

• WiMe06

Lanylena - åh så mysigt, då ligger du precis en vecka före mig. Jag är v 7+6 idag.

Har just sovit i 1,5 timme och skulle kunna sova lika länge till. Haha.

Idag föll förresten första kommentaren när jag lämnar på dagis.

Alicia 6 år kommer fram och säger HÖGT "Har du en bebis i magen (pekar på mig) det ser ut så!!"

Haha, vad säger man liksom.

• WiMe06
    Rebsva skrev 2015-06-08 20:00:14 följande:

Hej! Kort förra meddelandet blev,är ny här. Jag har som sagt BF 26 januari. Gravid med vårat första barn. Går in i vecka 8 nu på onsdag. Fick idag genomskinliga långa strängar påpaporet när jag torkade mig. O nån gele liknande klump.. Ringde sjukvårdsupplysningen som inte gav nåt vettigt svar tycker jag.. Nån som vet?

Det är vanligt med flytningar, jag har haft, ursäkta, riktigt slemmiga flytningar ett par gånger, hela pappret blir typ slemmigt.
  • WiMe06
    hsh skrev 2015-06-09 13:41:20 följande:

Vi har precis fått se vår fina lilla räka, hjärtat slog så fint!! Beräknad 7+6 , beräknad förlossningsdag 18e januari.

Vad skönt, så roligt för er

Idag gick jag in i v 9, 8+0, skönt för varje vecka man passerar.
  • WiMe06

Babytigger - Jag håller med ovanstående i alla kloka ord, du verkar vara så otroligt stark. Hoppas så att det blir er tur nästa gång och att allt går bra då. Kram till dig!

• WiMe06
    Seven Costanza skrev 2015-06-10 09:59:52 följande:

Varit på VUL nu, hjärtat tickade så fint och bebisen sprattlade med armarna! Blev framflyttad två dagar så är i v 10+0 idag, så precis som jag räknade från början. BF 6/1 .

Åh vad härligt, vad skönt att allt var bra.
Svar på tråden BF Januari 2016 :)