BF Januari 2016 :)
Vad spännande, du får uppdatera oss sen om hur det gick.
Vad spännande, du får uppdatera oss sen om hur det gick.
Insåg just att jag omöjligt kan dra in magen. Den är 0fan enorm. Nån fler??
Är det ngn som kan känna att dem har svårt att andas ibland? Jag har jättesvårt att ta djupa andetag ibland, luften kommer Inte riktigt ner. Får försöka gäspa ner luften istället när det blir svårt.
Har varit på gyn nu och fått det troliga svaret till mina blödningar. Bebisen hade vuxit jättefint, enl mätningen blev jag framflyttad 1 dag, så 10+1 idag
hjärtat slog så fint, ser du att den tittar på dig sa läkaren
Troligtvis berodde blödningarna på att hinnan lossnat lite i ena kanten och det kunde blöda ett tag sa han. Så sexförbud i ett par veckor nu. Men han trodde inte det skulle påverka bebisen så mkt då den vuxit så bra sedan sist. Känns skönt.
I-landsproblemsvarning! Jag får så trassligt hår när jag är gravid, samma visa förra gången. Kan knappt reda ut det när jag duschat.. någon mer som har detta?
Var och badade med en kompis och såg ut som ett troll efteråt. Kunde verkligen inte reda ut det och hon satt och väntade 

Det är säkert att det blir torrt som gör att det blir trassligt! Tappar dessutom en massa hår när jag duschat, det blir kanske kort frisyr för mig också i den här takten
Vet inte hur jag ska orka jobba, är så trött och håglös! Nån fler?
Är det någon som gjort/bokat ultraljud privat? :)
Annsansa - usch, vilken traumatisk upplevelse. Hoppas du mår bättre snart och jag önskar dig verkligen all lycka och att ni får en liten vårbebis hos er. Kramar!!