BF Januari 2016 :)
Ja, tyckte också att -24 lät mkt. Vet inte vad dem brukar anse är ok, den låg precis och slickade det nedersta strecket på tillväxtkurvan. Vi gjorde aldrig tul med dem andra. Eller jo, ett med första men det var i samband med att dem tog beslut om att starta förlossningen så jag minns inga mått då.
Är lite omskakad, känns som man fick en miljon tankar i huvudet nu. Just att bebin är liten är jag inte så orolig för egentligen då båda barnen innan varit små men sen vet man ju att det kan påverka hälsan i magen så det är mer den biten jag blev väldigt orolig för nu. Men flödet i navelsträngen var jättebra och hjärtljuden hos bm var jättebra. Så det känns skönt dem har koll iallafall men jag kommer nog leva i ständig oro nu tills bebis är hos oss.
Mannen blev såklart också orolig när jag berättade för honom och jag tycker det är jättejobbigt när han blir det för då ska försöka hitta anledningar hela tiden till att lugna honom fast man själv är orolig med.
kanske kan du hänvisa manen att ringa till någon annan som kan lugna ner honom en smula så att du inte behöver vara lugn åt er båda när du uppenbarligen inte är det?