BF Januari 2016 :)
Någon som vill gissa på vår bebis? Jag begriper inte ens var denna körtel sitter! Haha :) 
Någon som vill gissa på vår bebis? Jag begriper inte ens var denna körtel sitter! Haha :) 
Måste bara klaga av mig!
Har en nerv som ligger i kläm i min skinka vilket gör att det stålar i hela benet och tåras i ögonen av smärta och när som helst kan benet vika sig. Det blir värre och värre ju längre dagarna går och på kvällarna har jag svårt att vända mig i sängen.
Hade dessa problem förra graviditeten också men då kom det först i v.25 och de sista 3 månaderna var jag sjukskriven. Gick på akupunktur 1 gång i veckan vilket gjorde att jag i alla fall kunde gå 3 dagar per vecka (övriga 4 dagar fick benet släpas fram).
Nu kommer det stora problemet, 1 september flyttar sambon till England för jobb vilket innebär att jag blir själv med dottern, hon är snart 3 men älskar att bli buren oc jag klarar inte ens de nu, Jag undrar verkligen hur jag ska klara kommande månaderna...
Dessutom är risken väldigt stor att han missar förlossningen. Positiva är i alla fall att barnmorskan jag pratade med idag kunde lova att vi skulle få tid för RUL innan han åker så då missar han de inte som han gjorde förra gången :)
Är i vecka 17 nu och tror att jag kände första fladdret i magen igår- men är inte säker, längtar efter att kunna känna ordentligt! :)
Det här med järntillskott- ska man alltid börja med det i vecka 20 eller ska man be om att få ta prover för att kolla järnvärden innan?
Har ingen tid hos BM förrän i september nämligen och tycker det står olika på nätet?
Hur har ni gjort?
Innan idag testade jag att klappa lite på magen. Då kittlade det till precis som om jag var kissnödig, alltså för en väldigt väldigt kort stund.
Klappar jag igen på magen så kittlar det till, precis ovanför blygdbenet. Kan det vara bebis jag känner? Går in i v 16 på måndag. :)