BF Januari 2016 :)
Du får ju räkna med att det tar ett tag att få igång ägglossning och mens efter första barnet också :) speciellt om du tänkt att amma
Du får ju räkna med att det tar ett tag att få igång ägglossning och mens efter första barnet också :) speciellt om du tänkt att amma
Har inte kunnat få barn tätt då det tar två år för mig att få tillbaka mensen. Så knappt tre år mmellan är det tätaste vi kan få.
Seven costanza - det är ju bara ni själva som kan avgöra hur tätt ni vill ha barn och om ni orkar det
Det är 21 månader mellan våra söner, och dem är supertajta. vi hade inga planer alls på syskon när jag blev gravid med nr 2, jag åt mini-piller och delammade fortfarande, så det kom verkligen som en överraskning, men vi blev ändå så glada och han var så välkommen
Hur mår ni tjejer? Hur mår ni som är i vecka 14-15? Jag börjar må bättre och börjar känna mig som mig själv utan en massa symptom. Det skrämmer mig dock lite. Jag tror ju att bebisen inte lever då. Men så försöker Jag tänka positivt, förra veckan så kände jag rätt mkt molvärk men annars inga andra symptom. Jag längtar sååååå mycket till januari
Va jobbigt för er som fortfarande mår dåligt, lider med er! Hoppas era respektive kan hjälpa er så att ni kan vila! Det blir ju bättre för de flesta i andra trimestern så förhoppningsvis blir det så för er också
.
Jag har gjort kub och då såg allt bra ut. Har en tid för att lyssna på hjärtat den 15 och sen ett extra UL den 20 juli. Är nog extra nojjig då mitt första barn stannade i växten i vecka 15 och sen dog i v 20. Längtar tills RULet så kanske jag kan slappna av sen Men ska försöka tänka att risken ä väldigt låg Sova kan jag göra en hel del oxå, speciellt efter en tuff jobb dag. Bara tre jobb veckor kvar tills semester!
Vi har samma bf då
Välkommen hit! Ha ni gått ut med graviditeten ännu? De ha inte vi, vill vänta till efter rul den 10/8. Skönt att du inte mår dåligt. De gör inte jag heller, gjorde ja inte med första heller och upplever graviditeterna rätt lika så långt iallafall .
Vill nu andra veta könet om de kan se på RUL? Jag vill veta, mest för att jag är så nyfiken och vill kunna fundera mer på namn, men jag blir lika glad för vilket som
.
Vill också veta, hade ju såklart varit roligt med en flicka då vi har två pojkar innan men det spelar ju såklart ingen roll. Har ingen direkt känsla den här ggn, dem andra två kände jag direkt att det var pojkar, det fanns liksom aldrig ens en tanke på att det kunde vara flickor. Med första tog vi inte reda på det men jag var så stensäker att det var en pojke så när han föddes frågade jag inte ens vad det var
Ja, längtar så mycket dit! Första gången vi får se liten förutom en snabb titt i v 7 för att kolla ungefär grav längd. Tror ja blir flyttad framåt då, längtar samtidigt som ja är nervös!