BF Januari 2016 :)

Dagens test på BIM+2. Så glad och förväntansfull! Ska berätta för min bästa vän idag och för mina föräldrar imorgon

Härligt! Vad sa bästa vännen?:)
Jag är orolig.
Fick MS förra året i v.5. Idag gick jag in på v.6 har inte brättat för någon om det än, vågar inte berätta för min man. Är rädd för att få MS igen.
Har dock ömma bröst ( känns som att dem ska ploppa ur bh-n) hade inget illa mående förutom igår och idag. Har dock "mensvärk" i äggstocken och ibland i ryggen.
Jag oroar Mig så mycket att jag löser om MS/utomhavandeskap/dött foster etc.
Gör jag fel? Ska jag besöka mvc? Elr bör jag berätta för min man? Vill vänta tills v.8 och sendan berätta..
Jag vill inte göra honom besviken, vet att han verkligen vill ha en liten plutt ( även jag, jag väntat så länge på det här)
Men det skrämmer mig? Tänk om jag får ett MS IGEN?
Vill bara berätta för honom nu på en gång men är rädd att ett MS ska såra honom
Jaså? En tjej i en privat mammagrupp sa att de är känsliga? Jag har Testlagrets nu som mäter på 25.
Berättade för föräldrarna idag, mamma började gråta av lycka
. Finns ju inga garantier att allt kommer gå bra men jag visste att jag ändå skulle berätta för dem om det går dåligt så lika bra att berätta nu. Känns härligt att ha berättat!
Jag är i v 4+5, är 31 och bor i Skåne. Första barnet för oss. Mår helt som vanligt, kanske lite tröttare och lite hungrigare. Hoppas att jag klarar mig undan illamående
.
Vad har ni för symtom och i vilken vecka är ni?
Jag har främst onda bröst, molande värk och sug/illamående/hunger i perioder under dagen. Är troligtvis gravid i v. 4+3.
När började du känna symtomen?
Dagens test, fortfarande svårt att greppa att det där tunna strecket ska räcka som tecken på att jag är gravid
Idag kände jag av lite lätt illamående, känner av det lite nu med. Brösten börjar kännas lite lite ömma.
Är så rädd att det ska gå fel denna gången med, men försöker verkligen att inte tänka så. Vill verkligen försöka glädjas den här gången, när det blev MF så fick jag en magkänsla nästan direkt när jag fick plusset att ngt inte stämde riktigt.