BF Januari 2016 :)
Tack Jag fick MF den 9 april i vecka 5+4. Så hann inte gå så långt men det tog rätt hårt på mig iallafall. Började blöda smått en vecka innan MF kom.
Tack Jag fick MF den 9 april i vecka 5+4. Så hann inte gå så långt men det tog rätt hårt på mig iallafall. Började blöda smått en vecka innan MF kom.
Plussade idag! Första försöket, trodde vi skulle behöva försöka längre men tydligen inte! Åh jag är så lycklig! Dock börjar jag genast oroa mig för att man ska få MF. Dumt, jag vet, man kan ju aldrig veta hur något kommer gå, men kan inte låta bli att bli lite ängslig. Hur känner ni andra?
Tack! :) och grattis till dig också! Jag är i v3+5.
Ja du har rätt, man får försöka slappna av istället :) jag tycker det känns så overkligt att man är gravid, har också ömma bröst, haft molande värk (som svag mensvärk ungefär) i flera dagar, och magont över magsäcken. Annars mår jag också bra! Lite svaga ljusbruna flytningar, men det är tydligen normalt har jag förstått haha..
Känner som dig! Bara trött och lite ömma bröst, annars inget!
Var hos gyn och kikade idag och det såg ut precis som det skulle i den här veckan! nytt vul om tre veckor!
Hej! hoppar in här ????
Ett mirakel har skett...
Fick en dotter via IVF oktober 2014 så hon är 6,5 månader gammal. Vi trodde inte vi kunde få barn på naturlig väg och inte vill vi missa en chans så inge preventivmedel här. Vi bestämde oss för att syskonförsök skulle börja i mars och vad händer nu har vi plussat, hur det gick till är oförståerligt för oss. Blir täta syskon ???? men det är de värt ????
Jag är i vecka 6 5+6 och har BF. 1 Januari ????
Jag är 28 år och min man 30 år. Blir vårat 2a barn ??
Absolut :) Går iofs in i vecka 8 imorgon och är inte i närheten av att kunna knäppa jeansen :P Men var väldigt svullen i v 5 också!
Tog ett nytt test idag. Blev överraskad över att plussat blev så tydligt! Sträcket i torsdags var svagt men tydligt (annat märke på testet). Är på 4+0 idag. Nu är det bara att njuta och hoppas på det bästa.
Ja, veckorna har gått så himla fort :D Har bf den 27/12, men hoppas lite på att gå över tiden så att det blir en januaribebis :)
Det är första barnet faktiskt och magen är redan svår att dölja :P Är det ditt första också?
v7 idag, magen är uppsvullen och ser mer ut som en stor deg klump som jäst alldeles för länge och dallrar så jag blir sjösjuk :(
nån skrev att omföderskor blir ev större än första gången och jag hoppas på motsatsen då jag va enormt stor med första! Gick upp ca 15-18kg då, vägde runt 103(!!)kg på förlossningen till mina små 160cm, denna gång väger jag ca 18kg mindre än förra grav start och har inte gått upp alls (än så länge)
Fredag blir de vul och jag längtar så jag spricker!!!
Hej!
Jag vill gärna hänga med er här!
Jag är beräknad 11/1, det kommer bli mitt andra barn. Jag är nervös och lite orolig, men mest av allt jättelycklig! Vi har försökt få till det här lilla syskonet i ett år nu, så jag är så glad för mitt plus!
Grattis till alla er andra! Ska bli kul att följa er medan magarna växer!