• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • Syllin

Hej jag hoppar gärna in här. Plussade i onsdags på ÄL+9 BIM-7. Beräknad 14januari

Jag och min vän som samtidigt som mig också startade bebisfabriken startade en blogg att skriva om i försöken att få barn. Nu plussade jag på första försöket, dock gjorde hon inte det.

Är ni intresserade att läsa om mig som gravid och henne i hopp om att bli gravid är ni hjärtligt välkomna in i bloggen!

WWW.MammaPrat.blogg.se

• lanylena

Hoppar in här jag också. Fick svagt plus igår på ÄL +9 eller +10.

Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant.

Dagens test.

• Tamses
    lanylena skrev 2015-05-02 17:11:02 följande:

Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon bitti också. Kan inte tro att det är sant.

Dagens test.

Å Grattis! Tänk på att dom digitala inte är lika känsliga som visa andra

. Fick ett svagt plus i torsdags men negativt på digitalt i fredags morse men ett ännu starkare plus idag på vanligt! :)
  • Caisas

Dagens test.

Åh dig minns jag minsann från BIM April-tråden! Välkommen och grattis! Skrattande
  • Caisas

Nu är BF-listan uppdaterad, se länk i trådstarten! Jag tror att jag fått med alla, även ni utan datum än så länge, men skriv gärna in era datum när ni vet på ett ungefär! Skrattande 

Har en jobbig mensvärk här just nu och lite lätt illamående. Ömma bröstvårtor också. Köpte två gravtest från RFSU för att testa och se om strecket blivit starkare (det är idag en vecka sedan jag plussade) men jag blev faktiskt ganska besviken, men jag ska ta det andra imorgon bitti. Dock använde jag ju Testlagrets innan, så jag tror jag ska beställa 5 st sådana, bara för att kunna ta ett i veckan och se att det blir starkare fram tills första BM-besöket om tre veckor. Längtar! Solig

• isali

Dagens test.

Kul att se dig här! Woho! Tänk att vi prickade in samma månad :) När är du beräknad?
  • 20110303
    Miniimy skrev 2015-05-02 16:56:36 följande:

Imorgon går jag in i v 6 och har galet ömma bröst, lite surauppstötningar, får lite känslan av att kvävas komme som en våg haha med lite illamående. Tålamodet är inte på topp speciellt med en liten kille som har tandsprickning vilket resulterar i noll sömn på 2 dygn. Haha men ändå bättre en vad jag mådde med sonen som jag trodde jag var magsjuk innan jag fatta att jag var grav.

Slängde precis iväg ett mess till maken att han måste köpa s-märken i olika smaker och popcorn. Cravings är större än förra grav och helt annorlunda.

I vår familj har de alltid stämt med citrusfrukter=pojkar och godis=flickor.

Så de verkar kanske bli en flicka denna gång!

Men de får vi förhoppningsvis se i Jan.

Hur mår ni?

Gaah va sugen jag blev på sura S nu!;)

Jag har inte fått nåt speciellt sug än mer att jag är mkt mer hungrig. Vaknat 2 dagar nu innan 06 trots ledighet och barnen sovit och varit så hungrig på frukost.
  • Znö

Jag hoppar också in i gänget! 31 år, väntar tredje barnet. Beräknat 6 januari. Hade ett MF i höstas (i vecka 11, så ganska sent). Jag är inte sådär överlycklig än utan vi får se hur det går denna gång, är lite rädd för samma sak igen...mina tidigare barn är 4,5 och 3 år.

• tvåsmåunderverk
    Miniimy skrev 2015-05-02 16:56:36 följande:

Imorgon går jag in i v 6 och har galet ömma bröst, lite surauppstötningar, får lite känslan av att kvävas komme som en våg haha med lite illamående. Tålamodet är inte på topp speciellt med en liten kille som har tandsprickning vilket resulterar i noll sömn på 2 dygn. Haha men ändå bättre en vad jag mådde med sonen som jag trodde jag var magsjuk innan jag fatta att jag var grav.

Slängde precis iväg ett mess till maken att han måste köpa s-märken i olika smaker och popcorn. Cravings är större än förra grav och helt annorlunda.

I vår familj har de alltid stämt med citrusfrukter=pojkar och godis=flickor.

Så de verkar kanske bli en flicka denna gång!

Men de får vi förhoppningsvis se i Jan.

Hur mår ni?

S-märken satt jag och tryckte i mig igår, galet gott ;)
Svar på tråden BF Januari 2016 :)